Obzirom da bi jako puno ljudi dalo gotovo sve da provoza Ferrari 458 Italiu, bilo bi zanimljivo vidjeti što je sve potrebno da se proizvede jedan ovakav automobil. Na našu sreću, Ferrari je okupio snimateljsku ekipu i doveo je u svoj pogon u sjedištu tvrtke u talijanskom gradiću Maranello, i omogućio nam da iz prve ruke vidimo kako na život dolaze motori koji pogone njihove prelijepe sportske automobile.
Zvijezda ovog filma je novi 4.5-litreni V8 N/A motor. To je prvi Ferrarijev motor s direktnim ubrizgavanjem. Opremljen tradicionalnom 'flat-plane' radilicom, ovaj motor dostavlja 570 KS pri 9.000 o/min s nevjerojatnih 127 KS/litri, čime je Ferrari podigao ljestvicu ne samo unutar vlastite linijske ponude i to u povijesti svoje tvrtke, već za cijelu klasu vozila. Ono što je zaista fascinantno u vezi ovog motora jest količina dostupnog okretnog momenta na niskim okretajima. Maksimalan okretni moment iznosi 540 Nm dostupnih pri 6.000 o/min, od čega je više od 80 posto dostupno već od 3.250 o/min.
Ferrari 458 Italia uparen je sa 7-stupanjskim mjenjačem s dvije spojke koji poboljšava performanse i istovremeno omogućava vrlo mekane i gotovo neprimjetne prijenose čak i s papučicom gasa do poda.
Ovaj motor također predstavlja i velik korak u pogledu smanjenja emisija ispušnih plinova. Unatoč činjenici što je novi motor značajno jači od svog V8 prethodnika, Ferrari 458 Italia proizvodi samo 320 g/km CO2 i troši oko 13.7 l/100km (u kombiniranom ciklusu), što su najbolje brojke u cijeloj klasi.
Rezultat napora Ferrarijevih inženjera mogli bismo sažeti u dva jednostavna statistička podatka koji savršeno prikazuju što Ferrari 458 Italia zapravo može: ubrzanje od 0-100km/h postiže za 3.4 sekunde a maksimalna brzina iznosi 325 km/h.
Za kraj priče dodali bi da je ovaj motor osvojio dvije nagrade na 'International Engine of the Year 2011'. Prva je nagrada za najbolji sportski motor a druga za najbolji motor obujma od 4 do 5 litara.