Krajem 1970-ih, Mercedes je poželio okušati svoj 190E model u utrkama te je zatražio britansku tvrtku Cosworth da im razvije prikladan agregat. Želeći se natjecati u visoko-profilnom automobilističkom sportu sa 190 modelom, a nakon što su napokon dobili i motor za to, Mercedes se okrenuo Deutsche Tourenwagen Meisterschaftu (DTM) ili njemačkom touring car prvenstvu i okušao svoju sreću u toj klasi natjecanja.
Automobili koji se natječu u ovom prvenstvu moraju se temeljiti na cestovnim modelima te je stoga Mercedes morao staviti 190 model s nešto slabije tuniranom verzijom Cosworthovog motora u serijsku proizvodnju.
I tako je rođen Mercedes-Benz 190E 2.3 16v a premijerno je predstavljen na Frankfurt Auto Showu u rujnu 1983. godine. Nekoliko godina kasnije, točnije 1988., 2.3-litreni motor zamijenio je veći 2.5-litreni motor u modelu Evolution I koji je na europskom tržištu bez katalizatora dostavljao 204 KS. U ožujku 1990. na ženevskom auto salonu pojavio se 190E 2.5 16v Evolution II koji je pak dobio dodatnih 30 KS.
Sada se vratimo na ovaj konkretan primjerak iz 1986. godine koji se je našao u prodaji na eBayu. Ovaj automobil na slikama prodaje njegov treći vlasnik koji ga je posjedovao proteklih 12 godina a automobil ima tek oko 89.000 prijeđenih kilometara. Kupljen je od drugog vlasnika 2002. te je proteklih godina bio vožen tek jednom mjesečno u sunčanim i suhim uvjetima, dakle nije bio izložen snijegu i soli. Čuvan je u garaži što znači da je vjerojatnost pojave hrđe minimalna.
Iako ovaj konkretan model ima par mjesta na kojima bi se možda moglo poraditi, ipak je u vrlo dobrom stanju obzirom da govorimo o 30 godina starom automobilu i treba se priznati, izgleda stvarno jako dobro.
VÄTH restaurirao Mercedes-Benz 300 SEL 6.3
Sportska limuzina s četiri vrata ima 2.3-litreni redni četverocilindrični motor tuniran od strane Coswortha sa 185 KS dostupnih pri 6.200 o/min te 240 Nm okretnog momenta raspoloživog pri 4.500 o/min dok se snaga na stražnje kotače prenosi putem 5-stupanjskog ručnog mjenjača.
Ovakve specifikacije omogućavaju ubrzanje od 0-100 km/h za 7.5 sekundi što je rezultat kakav pružaju današnji sportski hatchback modeli. Maksimalna brzina također je impresivnih 230 km/h.
Interijer je u jednako dobrom stanju. Kožna sjedala čine se u dobrom stanju i ne izgledaju kao da su igdje potrgana. Vlasnik kaže da je radio i stražnje zvučnike promijenio početkom 2000-ih, dok vlasnik još uvijek ima izvorni Becker radio za one koji ipak žele zadržati autentičan dojam.
Ako bi i vas mogao interesirati jedan ovakav klasik, pogledajte slike i pravac na eBay izvidjeti situaciju.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.