Lancia je 1991. godine trijumfirala na WRC-u sa svojom Delta Integrale 16V s Juhom Kankkunenon za upravljačem a te su iste godine odnijeli i naslov za proizvođača. Kako bi proslavili to izvanredno postignuće, Lancia je izbacila posebno izdanje Delta HF Integrale Evoluzione Martini 5, a jedna od njih se upravo našla u prodaji.
U skladu s pravilima FIA-e za Group A, Lancia je morala proizvesti cestovne verzije trkaćeg automobila. Osim tih cestovnih verzija (Evoluzione I i II), Lancia je izbacila i posebna Martini izdanja koja su proizvedena u samo 400 primjeraka. Ovo je 83. automobil iz serije a po papirima, automobil je prešao tek 31.500 kilometara.
Prvi Evoluzione modeli proizvedeni su krajem 1991. i nastavili su se proizvoditi cijelu sljedeću godinu. To su bili konačni homologacijski automobili za Lancia Rally tim.
Da bi unaprijedili upravljivost automobila, Evoluzione I imao je širi trag kotača sprijeda i straga u odnosu na prethodne Delta modele. Krila su kod Evo I modela izrađena procesom jednog prolaska kroz prešu dok su se prije proizvodila drugim tehnikama.
Druga verzija Delta HF Integrale modela, Evoluzione II, predstavljena je 1993. te je pod poklopcem udomljavala unaprijeđenu verziju dvolitrenog 16V turbo motora koji je dostavljao više snage, kao i trosmjerni katalizator i Lambda sondu.
Kako vam se dopada Lancia Delta HF Integrale za moderna vremena?
U srcu ove Martini Delte Integrale Evo 5 leži 2.0-litreni četverocilindrični 16V benzinac s turbo punjačem koji dostavlja ukupno 210 KS dostupnih pri 5.750 o/min. Sva raspoloživa snaga šalje se na sva četiri kotača putem 5-stupanjskog ručnog mjenjača. Ovoj trkaćoj legendi trebalo je samo 6.3 sekundi do 100 km/h što je nevjerojatan podatak za to doba. Brzinomjer se zaustavljao na maksimalnih 219 km/h.
Osoba koja je postavila oglas kaže da je automobil u potpunosti originalan, osim ispušnog sustava od nehrđajućeg čelika i grane, 17-inčnih OZ naplataka i podesivih amortizera. Ova legenda u svijetu auto-moto-sporta nosi vrlo atraktivne Martini trkaće boje i dolazi opremljena s Recaro sjedalima a poseban detalj je svakako pločica s brojčanom oznakom na ručici mjenjača.
Za kraj, uživajte u fotografijama ovog fenomenalnog automobila! Samo ostaje jedno pitanje: nije li ovo jedan od najljepših automobil ikada??
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.