Novi Peugeot 301 jasan je pokazatelj pokušaja internacionalizacije francuskog brenda i istovremeno ukazuje na njihovu želju da ostvare prisutnost na novim tržištima. Novi 301 model posebno je osmišljen s ciljem da privuče širu bazu kupaca koje privlače limuzine s četiri vrata a traže pristupačan automobil s višom razinom opremljenosti.
Peugeot 301 prema riječima proizvođača s vremenom bi trebao postati najprodavaniji model francuskog brenda a ovakva velika očekivanja namjeravaju opravdati modernim dizajnom i razinom opreme posebno prilagođenima s ciljem da ispune očekivanja različitih tržišta na kojima će se prodavati.
Nova limuzina iz Peugeota s novom brojčanom oznakom tako nosi najnovija dizajnerska obilježja brenda koje karakterizira moderan izgled i osobnost koja, kako kažu dizajneri ''inspirira emocije i odaje dojam snage''. Dizajneri su se prilikom rada na novom 301 u svakoj fazi projekta povodili idejom da budu najbolji u svojoj pripadajućoj klasi držeći se pritom najviših kriterija kvalitete.
301 osmišljen je da se prilagodi svim uvjetima (zemljama s visokim prosječnim temperaturama te jednako tako i zemljama s niskim temperaturama i pripadajućom problematikom poput vlage, prašine, leda i sl.) i svim načinima korištenja.
Ukupne dužine od 4.44 metra izdvaja se od konkurencije s optimiziranom strukturom nudeći velikodušan interijer, posebice vezano za prostor za putnike na stražnjim sjedalima na račun međuosovinskog razmaka od 2.65 metara. Jednako velikodušan je i obujam prtljažnog prostora od 506 litara, također bez premca u klasi.
Sigurnost i upravljivost dolaze u kombinaciji s visokim stupnjem udobnosti što je rezultat stručnosti Peugeotovih inženjera u razvoju šasija a isto bi trebalo jamčiti zadovoljstvo u vožnji u svim uvjetima. 301 dolaziti će opremljen i s nizom sigurnosnih sustava poput ESP-a, ABS-a, četiri zračna jastuka, ISOFIX itd.
Motorizacijsku ponudu sačinjavati će najnovija generacija benzinskih i dizelskih agregata koji su posebno prilagođeni ne bi li ispunili očekivanja kupaca na ciljanim tržištima pri čemu izlazna snaga dolazi u rasponu od 71 KS do 115 KS u kombinaciji s ručnim, pilotiranim ili automatskim mjenjačima. Točnije to su: 1.2 I VTi sa 71 KS i ručnim ili EGC mjenjačem (pilotiranim mjenjačem); 1.6 I HDi sa 92 KS i ručnim mjenjačem; 1.6 I VTi sa 115 KS s ručnim ili automatskim mjenjačem.
Nova limuzina u skladu sa svojim modernim karakterom tako će biti drugi po redu automobil u modelskoj ponudi Peugeota nakon 208-ice koji će dolaziti s novom linijom 3-cilindarskih benzinaca (1.2 I VTi) koji zahvaljujući naprednoj tehnologiji uz zadovoljavajuće vozne karakteristike donose i smanjenje potrošnje.
Peugeot 301 biti će opremljen svim modernim funkcijama i elementima za maksimalnu udobnost u vožnji poput elektronske klime, MP3 audio sustava s Bluetooth hands-free modulom i USB priključkom, daljinskim otvaranjem vrata prtljažnika, sustavom za pomoć pri parkiranju unatrag i slično.
Predviđen kao obiteljski automobil, novi 301 jednako je siguran i pouzdan nudeći istovremeno dobre vozne karakteristike a samim tim elementima čelni ljudi u Peugeotu smatraju da će osigurati uspjeh brenda u mnogim zemljama gdje će se prodavati novi 301. Peugeot proizvodi automobile već više od 100 godina a mnogi od njih bile su upravo limuzine koje su zaslužile svoje mjesto u povijesti automobilističke industrije te i dalje opravdavaju svoj ugled (npr. 404, 504, 305, 405, 406, 407, 408 i 508).
Novi Peugeot 301 proizvoditi će se u španjolskom Vigu dok će svjetsku premijeru imati na pariškom autosalonu u rujnu. Nakon toga 301 kreće u prodaju počevši od 1. studenog 2012. u Turskoj te nakon toga i u središnjoj i istočnoj Europi, Rusiji, Ukrajini, Grčkoj, Bliskom Istoku, zemljama afričkog kontinenta i određenim zemljama Latinske Amerike.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.