Temperament novog Peugeot 308 R Concepta jasan je prvim pogledom na automobil. Svojim niskim stavom, širokim tragom kotača i toniranom karoserijom, jasno se da je ovo sportaš u duši dok je poveznica s novim Peugeot 308 modelom i dalje prisutna.
Sportski karakter usađen je u sam genski kod ovog radikalnog konceptnog automobila, kažu iz Peugeota, a isti se odražava u prepoznatljivim bojama elitnog sportskog svijeta. Posebne komponente karoserije kojima se Peugeot 308 R Concept razlikuje od novog Peugeota 308 nisu odvojene već su potpuno integrirane. Elementi poput vrata, prednjih krilca, bočnih komponenti i pragova su izrađeni od karbonskih vlakana kao i poklopac motora i branici a isti su spojeni na metalnu strukturu koja u odnosu na original zajedničko ima samo krovište i poklopac prtljažnika.
Svjetlosni sklopovi preuzeti su s novog Peugeot 308 modela te su u potpunosti izvedeni u LED tehnologiji a karakterizira ih mačkast oblik. Šest skupina LED svjetala doprinosi odvažnom izgledu koncepta a isti se protežu prema dolje ka prednjim branicima i liniji ramena koja ih spaja sa stražnjim svjetlosnim sklopovima.
Gledajući s boka, stav konceptnog automobila ukazuje na niži odmak od tla, točnije 26 mm u odnosu na standardni 308 model, a cjelokupan dojam naglašavaju pragovi koji su izvedeni u mat crnoj boji. Isti se spajaju s lukovima kotača koji unutar svojih zaobljenih linija udomljuju 19-inčne naplatke.
Pod poklopcem se nalazi kompaktan i izuzetno učinkovit benzinski motor koji je nedavno lansiran sa serijskim Peugeot RCZ R Sports Coupeom. Inženjeri su uspijeli izvući 270 KS iz obujma od tek 1.598 cm3. Rezultirajuća snaga doseže rekordne razine s gotovo 170 KS po litri obujma dok su emisije CO2 smanjene na 145 g/km. Sve to popraćeno je potrošnjom goriva od 6.3l/100km.
S takvim specifikacijama, 1.6-litreni benzinski motor s 270 KS maksimalnu snagu razvija na 6.000 o/min dok je okretni moment na raspolaganju u širokom rasponu (330 Nm dostupno je od 1.900 o/min do 5.500 o/min). Snaga se šalje na prednje kotače putem 6-stupanjskog ručnog mjenjača dok se za maksimalno iskorištavanje potencijala ove pogonske jedinice brine Torsen diferencijal. Ubrzanje do 100 km/h traje nešto ispod 6 sekundi uz maksimalnu brzinu od 250 km/h.
►►► Najbrutalniji serijski Peugeot postao stvarnost!
Peugeot 308 R Concept donosi izvanredne performanse koje kvalitetom izvedbe prati i kočioni sustav. Alcon diskovi doista su impresivnih dimenzija: 380mm promjera i 32mm debljine na prednjoj osovini i 330mm promjera i 22mm debljine na stražnjem kraju a opremljeni su četveroklipnim kliještima.
Nakon 208 GTI-a i RCZ R-a Peugeot ovim potezima definitivno vraća muškost u svoje modele koji su prije cca. 20 godina bili pojam brzih i sportskih automobila!
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.