U konačnici, postavlja se pitanje kome uopće treba ovakvo vozilo? Naše ceste nisu široke kao američke, gradovi su skučeni i prava je lutrija ukoliko vam se posreći da negdje parkirate Smarta, a kamoli ovakvu grdosiju veću od 5 metara. Nadalje, i krug okretanja je jednostavno poražavajuć' u odnosu na jednako velik osobni automobil. Po svemu navedenom vožnja ovog vozila više nalikuje vožnji kamioneta nego li osobnog automobila.
No, ukoliko živite izvan grada i bavite se, primjerice, poljoprivredom, lovom ili ste pravi avanturist, onda L 200 i slični Pick-Upovi, nemaju premca. Robusni su, snažni i spremni za sve prirodne izazove. Tamo gdje osobni automobili potpisuju kapitulaciju, Pick-Upovi dolaze na svoje. Makadam, blato, neistraženi tereni, nije važno.
Bez problema odrađuje svaki zadatak
S naglašeno povišenim odstojanjem od tla te pogonom na sve kotače, s blokadom diferencijala i reduktorom, L200 bez problema odrađuje svaki zadatak. Iako je pravi bespoštedni radnik, ovaj se L200 može pohvaliti i zanimljivim izgledom, s ponekim šminkerskim detaljima. Osvježenje u obliku redizajna je stiglo još početkom godine, dakle, sasvim adekvatno za nastavak životnog ciklusa i borbu s najljućim konkurentima.
Uređenje kabine u potpunosti prati vokaciju vozila. Jednostavno i robusno, s obiljem tvrde plastike. Radnička atmosfera, no tako je i kod svih ostalih Pick-Upova. Ovo je model s dvostrukom kabinom, dakle za prijevoz četvero ili petero putnika, što je i najčešći izbor kupaca. U odnosu na Single Cab verziju, ovdje je tovarni prostor smanjen za 72 centimetra, no i dalje je to sasvim dovoljno za većinu potreba. Dokazuje to i nosivost od 1800 kilograma.
Moćan i robusan model
Ispod poklopca, dizel, naravno. Iz dvije i pol litre razvija čak 178 konja i 400 Nm okretnog momenta. Dakle, za teške zadaće, idealno. I on je robustan u radu, no moćan moment je ono što najviše cijene vozači Pick-Upova. A da problema neće biti ni na otvorenoj cesti, pokazuje i pogled na performanse – 179 km/h najveće brzine i solidnih 12,1 sekundu za ubrzanje do stotke. Pritom niti potrošnja, od oko 9 litara u prosjeku, nije pretjerana, uzmemo li u obzir nimalo aerodinamičan oblik automobila i masu od gotovo dvije tone.
Testni je model bio opremljen srednjim paketom opreme koji uključuje i proširene blatobrane, 17 colne alu naplatke, zgodno rješenje električnog otvaranja stražnjeg stakla i brojnim drugim detaljima. U konačnici, cijena mu je 229 tisuća kuna, što za ovako velik i snažan kamionet, nije puno. K tome, uvjereni smo kako je i kvaliteta ovog modela neupitna.
Emisiju Automotiv gledajte nedjeljom, u jutarnjem programu Nove TV.