'Izgradnja samog štanda, transport eksponata, osiguranje, hostese, reprezentacija, eventi tijekom sajma, oni čine 80 posto ukupnih troškova izlaganja pojedinog izlagača, na žalost u ovakvim uvjetima prodaje, izlagači si nisu mogli priuštiti te troškove', pojasnio je Nikola Bunjevac, koordinator projekta Zagreb Auto Show. Izlaganje na auto showu, skupa je investicija, uzme li se u obzir da to nije jamstvo bolje prodaje, tvrdi Mato Pavličević, predsjednik Zbora automobilskih novinara HND-a. 'Budžet za auto show je uvoznicima znao uzeti 30 do 50 posto godišnjeg budžeta za oglašavanje, to je užasno velik novac, koji će oni u ovoj situaciji, kad nemaju novca za održavat svoj hladni pogon, jer je tržište u odnosu na preklani palo za 64 posto, pa će oni lakše moći kanalizirat svoje akcije u nekakvim direktnim kontaktima s klijentima, nekakvim popustima', kaže Pavličević.
Stanje na auto tržištu je iznimno loše, slažu se svi trgovci automobilima. U 2009. godini prodano je čak 49 posto manje automobila nego 2008. godine. 'Mislim da nikad nije bila teža situacija, koncesionari odnosno prodavači automobila su u ovom trenutku na koljenima. Izuzetno je visoka kamatna stopa. Izuzetno visoke kamatne stope na obrtni kapital, nedostatak kapitala, nemogućnost plasmana kroz kreditne aranžmane s bankama, nakon toga pitanje visoko kvalificirane radne snage koja će se početi osipati', rekao je Josip Jagunić, generalni direktor Autopara.
I u 2010. nastavio se pad prodaje pa je tako samo u siječnju prodano 37 posto manje automobila nego u siječnju 2009. godine. 'Jedini kriterij je uloženo dobiveno. Ljudi imaju novca ali traže onu pravu priliku, evo jedan proizvođač je imao akciju 24 sata velikog sniženja prije dva tjedna i prodao je u 24 sata 1000 automobila. To znači da se ima još nešto novca, ali da ljudi stvarno gledaju gdje će najbolje dobiti', zaključio je Pavličević. I dok tržište automobila tone sve dublje, organizatori auto showa ne odustaju. Za ožujak najavljuju zamjenski show, Auto moto Market, koji će osim izložbenog biti i prodajnog karaktera.