Prisjetimo se, tijekom 2013. godine Toyota je pokrenula 9 opoziva na tržištima EU, dok je u prethodne dvije godine (2012, 2011.) u neslavnom "vodstvu" bio Peugeot s 9, odnosno 12 pokrenutih opoziva. Na listi s kojom se niti jedan proizvođač automobila neće hvaliti, drugo mjesto prema broju pokrenutih opoziva u 2014. zauzeo je Mitsubishi (10), dok je treći Chevrolet (9)
Inače, tijekom 2014. na tržištima Europske Unije pokrenut je 141 opoziv što predstavlja rekordnu brojku unazad nekoliko posljednjih godina. Tijekom 2013. pokrenut je 101 opoziv, a tijekom prethodne dvije godine 111, odn. 127.
Spomenimo i to da je tijekom 2014. najviše opoziva osobnih i LG (lakih gospodarskih) vozila pokrenuto u Njemačkoj (58), a slijede Portugal s 28 te Velika Britanija s 24 pokrenuta opoziva. Godinu dana ranije najveći je broj opoziva također pokrenut u Njemačkoj (35), jednako koliko i 2012, dok je 2011. na prvom mjestu bila Grčka s 38 pokrenutih opoziva.
Bitno je napomenuti da se podjela prema državama odnosi na prvu objavu opoziva, dok se tijekom tjedana odn. mjeseci nakon što sustav RAPEX objavi vijest o nekom opozivu istome nerijetko priključuju i tržišta drugih zemalja.
Konačno, tijekom 2014. najveći broj opoziva pokrenutih tijekom jednog mjeseca bio je 22 i to usred ljeta, u kolovozu. U prethodnim su godinama ti mjeseci bili prosinac (18), studeni (17) te opet prosinac (16).
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.