Modernije i opremljenije

Opel službeno predstavio novu Astru K

Opel sada službeno objavio prve fotografije i tehničke pojedinosti o svom novom adutu u kompaktnoj klasi, odnosno Astri K, koja će premijerno nastupiti na ovogodišnjem frankfurtskom auto salonu.

 

Među najvažnijim novostima "ispod kože" se svakako izdvajaju podaci o masi ovog automobila. Naime, masa nove Astre je smanjena između 120 i 200 kg, ovisno o izvedbi, a prvenstveno zahvaljujući u potpunosti novoj konstrukciji šasije te lakšoj karoseriji.

Nadalje, iako je 5 cm kraća (duljina 4,37 m) te joj je 2 cm kraći (2,66 m) međuosovinski razmak Astra nudi nešto više prostora u putničkoj kabini (dodatnih 3,5 cm za koljena putnika i sl.) Nadalje, zbog smanjene visine (-2,6 m - 1,46 m) i aerodinamičnijeg oblika ovaj će model imati koeficijent otpora zraka manji od 0,3.

Kada je riječ o motorizaciji, snaga nove Astre će se kretati između 95 do 200 KS, a ponudu će otvoriti 1,6-litreni CDTI snage 70 kW, odnosno 95 KS, a s benzinske strane 3-cilindrični 1.0 Ecotec snage 77 kW, odnosno 105 KS. Također, kupcima će biti ponuđen i novi 1.4 Ecotec 4-cilindrični aluminijski benzinski motor snage 107 kW, odnosno 145 KS i najvećeg okretnog momenta od 250 Nm.

Spomenuti motori i manja masa automobila te niži otpor zraka će novu Astru učiniti dinamičnijim, agilnijim i ekonomičnijim automobilom.

Recimo i kako će Astra K biti dostupna s opelovim IntelliLux LED matrix svjetlima što će označiti prvu dostupnost ovakvog sustava osvjetljenja u ovom segmentu, a proizvođač tvrdi kako će isti omogućiti opažanje objekata 30 do 40 m dalje od halogenih ili ksenonskih kratkih svjetala pri brzini od 80 km/h.

Unutrašnjost će se moći pohvaliti posljednjom generacijom IntelliLink infotainment sustava koji je kompatibilan s googleovim Android Auto i appleovim CarPlay sustavima. Radi se o sustavu koji uključuje 8-inčni zaslon u boji osjetljiv na dodir i uključuje 4G LTE mobilni Wi-Fi hotspot.

Nadalje, nova će Astra kupcima biti ponuđena s pregršt sigurnosne i druge opreme uključujući i sustave za zadržavanje vozila u prometnoj traci s upozorenjem na nenamjeran prelazak u drugu traku, sustav prepoznavanja prometnih znakova, aktivni tempomat, sustav pomoći pri parkiranju, upozorenja na mrtvi kut, kameru za vožnju unatrag i sl. Također, valja izdvojiti nova ergonomska sjedala s masažnom funkcijom te grijanjem i hlađenjem, a grijanje će biti moguće dobiti i na stražnjim sjedalima.

Prodaja ovog automobila će započeti nedugo nakon frankfurtske premijere, dakle prije kraja ove godine.

Više o automobilima potražite na AUTONET.HR

 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.

Povezane teme