This browser does not support the video element.
Tu su i aerodinamičke promjene na prednjem dijelu karoserije te dodatna podnica ispod stražnjeg dijela automobila. Uz sve to i karoserija je spuštena za 1 centimetar. Sve skupa rezultiralo je osjetno boljim aerodinamičnim svojstvima. Otpor zraka je sa 0,28 spušten na 0,26, što je jedan od najboljih rezultata za serijske automobile.
Unatoč svim modifikacijama Insignia Ecoflex u performansama ne zaostaje za običnim dizelom. Ubrzanje do 100 je sa 9,5 sekundi identično, a zahvaljujući produženoj šestoj brzini maksimalna brzina je i veća - 221 km/h.
U unutrašnjosti caruje luksuz
U unutrašnjosti i ne primjećujete kako se radi o svojevrsnom ekološkom automobilu. Ovdje caruje luksuz, pogotovo kada se radi o modelu s top paketom opreme. Vozačko okruženje je ugodno, materijali kvalitetni, izrada odlična. Isto vrijedi i za ponašanje u vožnji, Insignija je istodobno udobna, agilna i kultivirana, no dojam kvari mjenjač. Osjetno predugih hodova i pomalo neprecizan.
Ako ste zaista štedljivi, Insignija na otvorenoj cesti u praksi može potrošiti i ispod pet litara, a u drugom trenutku može bez problema pojuriti preko 200. Ta mogućnost odabira između brzine i štedljivosti je njena najveća prednost. Samim time i na eko testu Insignia Ecoflex prolazi s najboljom ocjenom. Konačno, među prednosti valja svakako ubrojiti i cijenu. Ecoflex izvedba stoji 2500 kuna više od klasičnog dizela. Razlika koja se uz današnje cijene goriva isplati već za tridesetak tisuća kuna. Svakako isplativa investicija.
Emisiju Automotiv gledajte nedjeljom, u jutarnjem terminu programa Nove TV.