Luksuzna, a štedna

VIDEO: Recesijski model Insignije

Slika nije dostupna
S Insignijom je Opel napravio zaista dobar posao. Automobil se odlično prodaje, a pomogao je i svojevrsnom podizanju razine imidža Opela. A Nijemci se i poprilično trude Insigniju svako malo gurati u prve redove, predstavljanjem novih specijalnih izvedbi. Posljednja od njih je Ecoflex, netipični štedljivi model koji nisku potrošnju ostvaruje uz respektabilne performanse.

U ponudi su dvije izvedbe Insignije Ecoflex, a ovo je snažnija. Nastala je na osnovi dizelaša snage 160 konja koji u prosjeku troši 5,8 litara na sto kilometara. Ecoflex troši šest decilitra manje dok je snaga ostala ista. Opel se ovdje poslužio čitavim nizom trikova. Na motoru su promijenjene brizgaljke i ugrađen novi senzor tlaka u cilindrima. Modificiran je i mjenjač kojemu su produženi peti i šesti stupanj prijenosa što rezultira manjom potrošnjom pri većim brzinama.

Tu su i aerodinamičke promjene na prednjem dijelu karoserije te dodatna podnica ispod stražnjeg dijela automobila. Uz sve to i karoserija je spuštena za 1 centimetar. Sve skupa rezultiralo je osjetno boljim aerodinamičnim svojstvima. Otpor zraka je sa 0,28 spušten na 0,26, što je jedan od najboljih rezultata za serijske automobile.
  Unatoč svim modifikacijama Insignia Ecoflex u performansama ne zaostaje za običnim dizelom. Ubrzanje do 100 je sa 9,5 sekundi identično, a zahvaljujući produženoj šestoj brzini maksimalna brzina je i veća - 221 km/h.

U unutrašnjosti caruje luksuz

U unutrašnjosti i ne primjećujete kako se radi o svojevrsnom ekološkom automobilu. Ovdje caruje luksuz, pogotovo kada se radi o modelu s top paketom opreme. Vozačko okruženje je ugodno, materijali kvalitetni, izrada odlična. Isto vrijedi i za ponašanje u vožnji, Insignija je istodobno udobna, agilna i kultivirana, no dojam kvari mjenjač. Osjetno predugih hodova i pomalo neprecizan.

Ako ste zaista štedljivi, Insignija na otvorenoj cesti u praksi može potrošiti i ispod pet litara, a u drugom trenutku može bez problema pojuriti preko 200. Ta mogućnost odabira između brzine i štedljivosti je njena najveća prednost. Samim time i na eko testu Insignia Ecoflex prolazi s najboljom ocjenom. Konačno, među prednosti valja svakako ubrojiti i cijenu. Ecoflex izvedba stoji 2500 kuna više od klasičnog dizela. Razlika koja se uz današnje cijene goriva isplati već za tridesetak tisuća kuna. Svakako isplativa investicija.

Emisiju Automotiv gledajte nedjeljom, u jutarnjem terminu programa Nove TV.
 

Povezane teme