Novitec uredio Alfa Romeo Giuliettu

Snaga, upravljivost i sportski dizajn glavne su karakteristike rada ekipe iz tuning kuće NOVITEC, najpoznatijeg tunera na svijetu za talijanske automobile. Ovoga puta dečki su se bacili na Alfa Romeo Giuliettu.

Ekskluzivni tuning program uključuje dorade na motoru za sve dizelske i benzinske varijante u ponudi pri čemu najjača verzija donosi ukupno 261 KS. Tu je i sportski ispušni sustav s različitim varijantama ispušnih cijevi, kotači promjera do 20 inča s odgovarajućim podešenjem ovjesa, i sportski aerodinamički paket koji zaista daje ovom hatchbacku agresivniji sportski izgled.

Obzirom da ekipa u NOVITEC-u smatra da snage nikada ne može biti dovoljno, od sada nudi i posebno prilagođene verzije svojih iskušanih POWERJET 2 tuning modula za benzinske agregate s turbo punjenjem za Giuliettu.

Nakon plug-and-play instalacije pomoćnog kontrolnog modula, 1.4 TB 16V model dostavlja 141 KS, što je pristojno povećanje u odnosu na serijskih 120 KS. Izlazna snaga MultiAir motora jednake zapremnine s NOVITEC-ovim modulom skače sa 170 KS na izdašnih 195 KS.

Tuning motora dostupan je i za Giulietta modele s 1.8-litrenim turbo motorom. POWERJET 2 modul povećava izlaznu snagu četverocilindričnog motora za 26 KS, a maksimalni okretni moment porastao je na 386 Nm. Tako dorađen motor dostavlja ukupno 261 KS a od nule do stotke ubrzava za samo 6,5 sekundi. Maksimalna brzina iznosi 251 km/h, a osim fenomenalne učinkovitosti, ovaj tuning paket za motor stoji samo 419 eura.

NOVITEC performansni paket dostupan je i za turbo-dizelske motore koji su u ponudi uz Giuliettu. POWERRAIL 5 modul koji se isto tako jednostavno ugrađuje kao i gore spomenuti POWERJET 2 moduli, 1.6-litrenom JTD 16V modelu poklanja 15 KS viška u odnosu na serijski motor.

Kod 2.0-litrene JTD jedinice koja serijski nudi izlaznu snagu od 140 KS, pomoćna kontrolna jedinica oslobađa dodatnih 20 KS. Izlazna snaga dizelskog modela koji serijski nudi 170 KS s posebno prilagođenom NOVITEC pomoćnom kontrolnom jedinicom također je povećana na 195 KS, dok je maksimalni okretni moment porastao za 50 Nm na ukupno 400 Nm. NOVITEC POWERRAIL 5 moduli dostupni su po cijeni od 335 eura.

S performansnim paketom ili bez njega, tretman u NOVITEC-u teško će bilo gdje proći nezapažen. Tu je ispušni sustav od nehrđajućeg čelika, dostupan u nekoliko različitih varijanti s dvije ili četiri ispušne cijevi, koji će zasigurno povećati dozu sportskog izgleda i zvuka svim modelima.

Još jedna ključna stavka za ekipu u NOVITEC-u prilikom razvijanja tuning programa za Giuliettu je bila upravljivost. Mjere koje su primijenili uključuju posebno rađene alu felge promjera 18 do 20 inča. Najveći kotači u ponudi, NOVITEC N10 20-inčni kotači, dostupni su u srebrnoj ili mat crnoj boji. S 235/50 R 20 Pirelli P Zero gumama, u lukovima kotača jedva da je ostalo dovoljno prostora za čačkalicu.

Uz ovakve masivne kotače i gume savršeno se uklapaju NOVITEC sportske opruge kojima se automobil približio tlu za nekih 35 milimetara u odnosu na serijski model, kao i coil-over ovjes od nehrđajućeg čelika s mogućnošću podešavanja visine i tvrdoće. Giulietta se tako može približiti tlu od 35 do 75 milimetara više u odnosu na serijski model.

NOVITEC aerodinamički paket daje Giulietti onaj pravi sportski izgled i brine da se dama iz Alfa Romea prikaže u pravom svjetlu, a osim toga svaki dodatak ima i svoju aerodinamičku funkciju, tako da nije sve samo u izgledu.

Prednji dio vozila prošao je uzbudljiv facelift, a uz 167 eura viška dobivaju se dodaci na lijevom i desnom kraju prednje maske, središnje postavljen spojler košta dodatnih 83 eura, a ovi dodaci osim estetske funkcije povećavaju potisnu silu na prednju osovinu.

Bočni pragovi koji su također dio NOVITEC aerodinamičkog paketa koštaju 234 eura, a njihovom ugradnjom Giulietta izgleda spušteno i prilično elegantno. Stražnji dio vozila pak obogaćen je difuzorom koji košta 167 eura, a isti dolazi u različitim varijantama obzirom na tip ispušnog sustava.

NOVITEC-ove komponente dolaze s certifikatima što znači da kupci ne moraju ulagati dodatni trošak na tehničke preglede svakog pojedinog elementa. Time se uklanja i potreba da se aerodinamičke komponente unose u dokumente o vozilu.