Kako bi se što lakše nosio s konkurencijom, Qashqai je nedavno redizajniran, a mi smo ga na test dobili u takozvanoj 'ulaznoj' izvedbi, dakle, s osnovnim 1.6 benzinskim motorom, i drugim, od ukupno šest paketa opreme. Vanjske promjene obuhvaćaju nova svjetla, poklopac motora, masku, branike, retrovizore i još neke sitne detalje. Sve u svemu, atraktivni Qashqai je sada postao još ljepši i bez problema će se, do smjene generacija, nositi sa sve jačom konkurencijom.
U unutrašnjosti su promjene nešto diskretnije. Nova je tek instrument ploča, s drugačijim zaslonom putnog računala. Sve ostalo nije bilo potrebe mijenjati ili poboljšavati. Qashqai je jednostavan, ergonomski vrlo dobro riješen, s korektnom kvalitetom materijala i tradicionalno dobrom završnom obradom.
Relativno se lako parkira po gradu Redizajn je donio i poneke nevidljive promjene. Ovjes je obnovljen pa je Nissanov Crossover postao udobniji ali i dinamičniji pri prolascima kroz zavoje. Ukoliko vam Qashqai djeluje glomazno, podsjećamo kako je riječ o automobilu dužine 4,3 metra, dakle, 10 centimetara duljem od Golfa, odnosno 10 kraćim od nove Astre. To znači kako se relativno lako parkira po gradu, a uz to nudi minimalno 410 litara prtljažnog prostora.
1,6 benzinski motor je provjerene 16-ventilske konstrukcije, razvija 115 konja i voli visoke okretaje. S upaljenom klimom i s četiri putnika, ovaj Qashqai nije pretjerano brz, no većini će i 175 km/h najveće brzine biti dovoljno. Iako nije pretežak, visina vozila utječe na aerodinamiku pa je i potrošnja veća nego kod klasičnog kompakta. Obzirom na to, eko test pokazuje vrijednosti ugljičnog dioksida veće od 210 grama po kilometru.
>> Svi su poludjeli za Qashqaijem
Testirani Qashqai, s paketom opreme Visia Plus, stoji 152.500 kuna. Ne može se reći jeftino, no obzirom na ono što nudi, ali i na konkurenciju, ovo je OK cijena. I to je jedan od glavnih razloga zašto je Qashqai u samom vrhu prodajnih ljestvica..