Renault Megane GT Line

Razmetljiva pojava koja će utjerati strah u kosti

Slika nije dostupna
Već je na prvi pogled jasno kako ovo nije uobičajeni Megane.

Vizualne razlike su, dakle, očite, no što se krije iza toga. Ništa posebno, jer ovo je pravi majstor maske, model namijenjen zavaravanju protivnika. Razmetljiva pojava koja će mnogima utjerati strah u kosti, premda duboko u sebi nema baš nikakve argumente za to. Ekipa Automotiva je istražila sve novitete ovog modela.

Njegovo ime je GT Line. Ova oznaka označuje specijalni sportski paket koji donosi brojne estetske dodatke. Zahvaljujući njima ovaj Megane iskače iz prosjeka te istovremeno izgleda brzo, sportski i agresivno. Uz sportska sjedala iz modela RS, automobil i u unutrašnjosti ostavlja sličan dojam. No odemo li još dublje, na površinu izlazi prava narav ovog automobila. On je zapravo janje u vučjoj koži, jer se iza sveg ovog razmetljivog izgleda kriju skromni benzinski atmosferski motor i nimalo spektakularne performanse.

No, vratimo se još malo na izgled koji je, očito, najbolja strana ovog automobila. Tretman u salonu ljepote je prošao bez greške.

Pojavu Meganea GT Line dižu brojni detalji: na prednjem dijelu su tako promijenjeni odbojnik i maska, na boku u oči upadaju crni retrovizori i naplatci od 17 cola, dok straga sliku zaokružuje sportski odbojnik. Posebno u oči upada i odlično pogođena plava boja. Ona je još jedan jamac da će ovaj model znatno odskakati od civilnog Meganea, jer je riječ o specijalnoj metalik boji rezerviranoj samo za neke modele Renaulta. Kod GT Linea je dostupna uz nadoplatu od popriličnih 4.400 kuna.

U unutrašnjosti najviše u oči upadaju dva detalja. Prvi su odlična sportska RS sjedala koja istodobno podižu vizualni dojam i odlično drže tijelo u zavojima. Drugi detalj je ploča s instrumentima koja umjesto digitalnog ima analogni brzinomjer. Ljepše, a mnogima i praktičnije rješenje.

Zaboravite na sportske egzibicije

Svu dinamiku koju Megane GT Line obećava svojim izgledom, ipak ne ispunjava u praksi. Jasno, jer od 1,6-litarskog atmosferskog motora sa 110 konja, teško se može očekivati eksplozivnost.

On je dovoljan tek za sasvim prosječnu vožnju. Ubrzanje do 100 za deset i pol sekundi i maksimalnih 190 na sat. Dakle, na sportske egzibicije ovdje možete zaboraviti.

Zaključno, Megane GT Line izgledom daje i najavljuje mnogo, no s ovim motorom ta obećanja teško može ispuniti u praksi. Ipak, ako vam se sviđa što vidite, a ipak želite nešto više – postoji rješenje.

Paket opreme GT Line, koji je u trenutnoj akciji besplatan, dostupan je i u kombinaciji s jačim motorima. A onima kojima je bitan samo izgled biti će dovoljan i testirani primjerak. S najbogatijim paketom opreme, za njega valja izdvojiti prilično fer sumu od 131 tisuću kuna.