Sa svakim novim izvješćem, dolaze i novi podaci o nadolazećem Focusu RS, kako o sustavu prijenosa snage tako i o samom agregatu. Zadnji RS model ima redni peterocilindrični turbo motor zapremine 2.5 litre koji dostavlja 305 KS a koja se šalje na prednje kotače preko sustava koji Ford naziva RevoKnuckle. Zadaća ovog sustava je da spriječi utjecaj rada motora na upravljač koji bi bez spomenutog sustava bio poprilično velik i neugodan.
S novim Focus RS-om cijeli posao kreće ispočetka. Časopis Road&Track citirao je izvor blizak proizvođaču da će izlazna snaga iznositi između 325 i 350 KS čime bi trebao izravno konkurirati VW Golf R-u.
Pod poklopcem motora novi RS bi trebao imati proizvođačev novi 2.3-litreni Ecoboost redni četverocilindrični turbo motor koji će uskoro biti dostupan u novom Mustangu. Tu mi vidimo i jedini problem jer nam je jako žao što više nema brutalnog 5-cilindričnog motora koji je Focus RS odvajao od konkurencije.
Ford i službeno potvrdio dolazak dizelskog Focus ST modela
A sad največa vijest! Što se tiče pogona na sva četiri kotača, ako se Ford i odluči na isti to neće biti pogon koji koriste za svoje postojeće modele već bi to bila naprednija varijanta s mogućnošću raspodjele prijenosa snage na pojedinačne kotače ili tzv. torque vectoring sustavom.
Sve u svemu, jedva čekamo potvrdu ovih tvrdnji! Ako se ovi navodi pokaže kao istina, biti će to jedan vrlo uzbudljiv sportski hatchback! Dok čekamo novi RS, pogledajte video prilog starog RS-a 500!
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.