Iako se na prvu čini kako je riječ tek o redizajnu, ovo je doista potpuno novi model koji, sa starim, ne dijeli ništa osim imena.
Nova platforma, novi ovjes, novi motori i mjenjači, Aveo se dobro naoružao za tržišnu utakmicu u najnapučenijem segmentu. Uz klasičnu, peterovratnu izvedbu duljine 4 metra, Chevrolet je pripremio i sedan izvedbu s 4 vrata i velikim prtljažnikom.
'Novi Aveo sedan u cijeloj Europi u prodaju kreće istovremeno kada i model s 5 vrata, u lipnju. I jako smo ponosni što nudimo, i sedan, i hatchback verziju', kaže Andrew Higgins, direktor Chevroleta CEE.
Limuzina, očekivano, zbog nadodane stražnjice djeluje pomalo nezgrapno, dok je ostatak istovjetan hatchbacku. 'Model s 4 vrata dijeli dizajnerske detalje s hatchbackom. Prednji je kraj gotovo istovjetan kod oba modela - znak, maska, farovi. S boka vidite snažnu liniju pri sredini vozila te tipičnu liniju krova koja automobilu osigurava dinamičan izgled', dodaje Higgins.
Kabina donosi nov izgled instrumentne ploče, po uzoru na motocikle, te nov raspored pretinaca. Tako su ovdje čak tri držača za čaše sprijeda i prilično izdašni pretinci u vratima. Plastika je prilično tvrda, na što smo kod Chevroleta u ovoj klasi već navikli. Aveo dolazi i s potpunim novim voznim postrojem.
'Dinamičke karakteristike su doista pozitivne na ovom automobilu. Ima snažnu torzijsku čvrstoću. Spoj karoserije i šasije je vrlo čvrst, kotači su smješteni na novu platformu napravljenu specifično za novi Aveo, a ista će se koristiti i za nova vozila unutar GM-ove ponude diljem svijeta', kaže Higgins.
Nova platforma donosi i više mjesta u kabini ali i prtljažniku. 'Verzija s 4 vrata je nešto duža i šira od prethodnika, što pruža više mjesta za putnike. Konkretno, 190 mm duža i 55 mm šira. Uz veću prostranost tu je i veći prtljažnik, vrlo važno za ovakva vozila. Drago mi je što mogu predstaviti da imamo veliki prtljažnik, veći od 500 litara, jedan od najvećih u klasi i jedan od najširih. Unutra stane gotovo sve što će jedna obitelj trebati kada će uživati u novom Chevrolet Aveu', naglašava Higgins.
U početku će u ponudi biti benzinci snage 70, 86, 100 i 115 konja, a tijekom kolovoza stižu i dizelaši. Novost je i šesterostupanjski automatski mjenjač. Peterovratni Aveo u Hrvatskoj će biti dostupan krajem lipnja po cijeni od 76 tisuća kuna. Desetak dana kasnije stiže i sedan izvedba. No, Hrvati se mogu nadati i sljedećim poslasticama sa znakom Chevroleta.
U 2011, kada slavimo i našu stogodišnjicu, predstaviti ćemo 7 novih modela. Nakon Avea sljedeći automobil koji dolazi neeuropsko tržište je iznimno uspješni Chevy Camaro. Dolazi s V8 motorom, snagom od 425 ili 435 KS, ovisno o manualnom ili automatskom mjenjaču.
Camaro trenutno drži 40 posto segmenta sportskih automobila u SAD-u te je prodavaniji od Ford Mustanga. No, i sa 435 konja ovaj je Camaro beba prema sljedećem projektilu. 6,2 litreni V8 s kompresorom ovdje servira čak 640 konja i 820 Nm okretnog momenta. Dovoljno za jedan od najbržih krugova na Nürburgringu.