Na nadolazećem frankfurtskom auto salonu čeka nas mnoštvo uzbudljivih noviteta a jedan od njih je i druga generacija Bentley Continental GTC kabrioleta. Iako dizajnerski jasno temeljen na GT Coupeu koji je na tržište izašao prošle godine, novi Continental GTC nastavlja tamo gdje je njegov vrlo uspješni prethodnik stao. Pet godina kasnije, Bentleyevi dizajneri i inženjeri unaprijedili su gotovo svaki aspekt automobila koji je ionako već stekao status ikone.
Dok je prvi Continental GTC bio prije svega elegantni automobil vrlo suptilnih linija, novi model karakteriziraju oštrije linije i agresivniji stav te izgleda moderno i dinamično. Korištenjem tehnološki naprednih proizvodnih procesa čini se kao da je karoserija izrađena od jednog fluidnog komada aluminija, a novi model čak je 70 kg lakši od svog prethodnika.
20-inčni naplatci dolaze kao dio osnovne opreme dok su kupcima na popisu dodatne opreme na raspolaganju 21-inčni naplatci u nekoliko različitih dizajna ('Five Spoke Two-Piece', 'Seven Spoke Elegant', 'Ten Spoke Propeller'), što je prvi puta da su u ponudi naplatci ovakvih dimenzija koji ukazuju na sportske težnje luksuznog kabrioleta iz Bentleya.
Bentley Continental GTC udobno smješta četiri putnika u svoj novi i još prostraniji interijer koji je ručno rađen prema najvišim standardima kvalitete. Tu su izuzetno mekane kože, širok izbor drva, debeli tepisi i detalji od aluminija.
Da budemo precizni, kupcima je u ponudi 17 standardnih boja kože i šest dvobojnih kombinacija koje upotpunjava sedam različitih tipova drva, a sve detalje koji se nalaze u interijeru Bentleyevih automobila rade njihovi vlastiti zanatlije.
Mekani krov koji krasi novi GTC izrađen je od nekoliko slojeva tkanine, a za maksimalnu udobnost u unutrašnjosti automobila u kabriolet su ugrađena akustična stakla dok je podvozje također zatvoreno posebnim panelima za optimalnu zvučnu izolaciju.
Glavna karakteristika izvornog GTC-a bila je da ovaj luksuzni kabriolet bio izuzetno praktičan i svestran. Novi GTC još je praktičniji s više prostora za noge za putnike na stražnjim sjedalima, novim rješenjima za prtljažni prostor i naprednim infotainment sustavom s ekranom na dodir i 30 GB memorije, automatskim zatezanjem sigurnosnih pojaseva i grijačima za vrat uz koje je vožnja sa spuštenim krovom ugodna bez obzira na vanjsku temperaturu zraka. Sve spomenuto je standardna oprema.
Osim prepoznatljive razine luksuza i udobnosti, Bentleyevi inženjeri pozabavili su se i povećavanjem vozačkog iskustva. Širi trag kotača sprijeda i straga, preciznije upravljanje i dorađen ovjes neke su od novina koje bi trebale omogućiti upravo to.
Bentleyev napredni sustav pogona na sva četiri kotača ovoga puta dolazi s raspodjelom momenta od 40:60 u korist stražnje osovine (kod prethodnog GTC-a taj je omjer bio 50:50) čime se umanjuje podupravljanje u oštrijem prolaženju kroz zavoje i omogućava bolju kontrolu nad vozilom.
Poznati 6.0-litreni twin-turbo W12 motor ovoga puta nudi nešto više snage i opcijom FlexFuel, što znači da može koristiti E85 bio-gorivo, benzin ili oba tipa goriva, a novi QuickShift sustav prijenosa omogućava još brže promjene brzina nego ranije.
Snaga je podignuta s 560 KS na 575 KS dok je maksimalni okretni moment također porastao za 50 Nm na sveukupno 700 Nm. Ubrzanje do 100 km/h traje 4.7 sekundi a maksimalna brzina iznosi 314 km/h.
'GTC je oduvijek bio najemocionalniji model u Continental liniji i ogledni primjer Bentleyeva dizajna. S posebno krojenim mekim krovom, GTC je pravi britanski kabriolet koji ostaje vjeran klasičnim Bentleyevim automobilima iz nekih prošlih vremena. Međutim, tehnologija, performanse i cjelokupan dizajn koji krase ovaj novi model pokazuju da otvaramo novo poglavlje u povijesti Bentleyevih kabrioleta', rekao je Wolfgang Dürheimer, izvršni direktor i predsjednik Bentley Motorsa.
Bentley Continental GTC moguće je naručiti već sada, a prve isporuke planirane su za kraj godine.