Octavia Scout se temelji na kravanskoj izvedbi Combi, no od nje se razlikuje prvenstveno 31 mm višom podnicom (sada je najmanja udaljenost od podloge 171 mm) te dodatnom plastičnom zaštitom branika i pragova, kao i dodatnom zaštitom podvozja. Također, kupci će moći odabrati i pojedine ukrase specifične za izvedbu Scout, poput krovnih nosača posebne boje i sl. Svakako vrijedi spomenuti i kako bi standardnu opremu trebali činiti 17-colni kotači s gumama dimenzija 220/50.
Interijer je više-manje prenijet iz izvedbe Combi, tek s pojedinim ukrasima, a zapremina prtljažnika je identična, odnosno iznosi 610 dm3, a preklapanjem naslona stražnjih sjedala raste na zavidnih 1740 dm3.
Nadalje, Octavia Scout će biti dostupna s 2,0-litrenim TDI motorom snage od 135 kW, odnsono 184 KS u kombinaciji sa 6-stupansjkim automatskim DSG mjenjačem te pogonom na sva četiri kotača. Prosječna potrošnja goriva spomenutog modela će se kretati oko 5,1 l/100 km, a emisija ugljičnog dioksida oko 134 g/km.
Također, u ponudi će se naći i 2.0 TDI snage od 110 kW (150 KS). Ovaj će motor biti dostupan samo sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, a potrošnja će mu iznositi 5,1 l/100 km, dok će mu emisija CO2 biti neznatno niža, odnosno iznosit će 129 g/km.
Koliko je za sada poznato Octavia Scout će na pojedinim tržištima biti dostupna samo s jednim benzinskim motorom i to 1,8-litrenim TSI pogonskim strojem snage od 132 kW, odnosno 180 KS. Uparen sa 6-stupanjskim DSG prijenosom ovaj će motor ostvarivati prosječnu potrošnju od 6,9 l/100 km te emisiju ugljičnog dioksida od 158 g/km.
Više pročitajte na autonet.hr.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook