Neduhovito, fantastično, ili oboje?

Nova reklama za Nissan Leaf

Slika nije dostupna
Proizvođači električnih automobila trude se promovirati svoje proizvode na svakojake domišljate načine, apelirajući na naš osjećaj morala, etike, pa i pomodnosti, uzimajući u obzir da se najviše provlači tema zaštite prirode. Nissan nam donosi novu reklamu za Leaf na malo čudan i provokativan način.

Nissan je krenuo tim putem sa svojom novom kampanjom za potpuno električni Nissan Leaf koju su nazvali 'Sve na gorivo', u kojem se tvrtka ruga motoru s unutarnjim izgaranjem tako što daje primjer kako bi svijet izgledao da svi aparati koje koristimo rade na gorivo. Prilično čudno, ali zanimljivo.

Odgovor je pružen u obliku prizora iz zadimljene alternativne stvarnosti u kojoj naše mikrovalne pećnice, računala, mobiteli pa i sušila za kosu izbacuju ispušne plinove.

Reklama je zapravo pogodila baš u točku. Sama pomisao da sve naše tehnološke spravice koje koristimo svaki dan rade na gorivo čini se neprimjerena, a u reklami izgleda čak i vrlo neugodna.

Većina nas naftne derivate smatra izvorom energije iz industrijskog doba, dok su razni iPodovi, iPadovi i slično, proizvodi našeg informatičkog doba. Naglašavajući taj kontrast, reklamom se želi prenijeti ideja da su električni automobili moderni i efikasan proizvod, a ne isključivo sredstvo kojime ćemo spasiti naše prašume. Nissan time želi proširiti svoju bazu potencijalnih kupaca i na druge skupine, osim ljubitelja prirode.

Neki će reći da je reklama možda malo preozbiljna i provokativna. Činjenica je da se reklama fokusira na ono negativno, a ako je ekipa u Nissanu mislila da će nekome ovo biti smiješno, onda imaju pomalo crn smisao za humor. Čak su se odlučili i izrugati Chevrolet Voltu na račun činjenice da Volt koristi hibridni pogon. Iako, moramo priznati, prizor Chevrolet Volta na benzinskoj pumpi nam je na tren izmamio osmijeh na lice.

Međutim, moramo se zapitati: nije li Nissanov pristup pomalo licemjeran? Koliko znamo, Nissan ne prodaje samo električne automobile.

Bilo bi zanimljivo vidjeti što će prosječni kupac automobila i sam Chevrolet reći na ovakav reklamni trik.

Reklama:


Odmah dodajemo i prošlu reklamu za Nissan Leaf u kojoj veličanstveni polarni medvjed, nakon što polako počinje ostajati bez svog staništa, kreće na daleki i usamljeni put u jedno od američkih predgrađa, simbola američkog životnog stila. Nema osobe koja bi ostala ravnodušna na nešto poput ovoga. Zaista sjajna reklama!!!

Stara reklama: