Kada je riječ o dizajnu novitet se ne bi trebao previše odmaknuti od sadašnjeg modela, no očekuje se znatan utjecaj konceptnog modela Monza. Konstrukcijske novosti i veća upotreba lakših materijala bi trebali dovesti do snižavanja mase novog automobila i to barem za stotinjak kilograma.
Pojedini izvori su izvijestili kako u novoj generaciji možemo očekivati ugradnju neovisnog stražnjeg ovjesa, no za sada nema službenih potvrda tih navoda. Nadalje, očekuje se i manji rast dimenzija vozila što bi se prvenstveno trebalo odraziti na povećanje ponude prostora unutar putničke kabine.
Najveću novost bi svakako trebala činiti moderna turbo motorizacija manjeg obujma, odnosno vrh ponude bi trebali činiti 1,6-litreni 4-cilindrični turbo pogonski strojevi, od kojih će najsnažniji biti onaj u OPC izvedbi za kojeg se vjeruje kako će razvijati snagu od 209 kW, odnosno 284 KS. Među najpopularnijima će svakako biti dieselski 1.6 CDTI snage 81 i 100 kW, odnosno 110 i 136 KS, a svakako treba spomenuti i 1.6 SIDI Turbo snage 147 kW, odnosno 200 KS, dok bi ulazni model mogao pokretati 1.0 EcoTec 3-cilindrični turbo snage 115 KS.
Dobar dio spomenutih motora će biti standardno uparen sa novo razvijenim 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, a u ponudi bi se trebao naći i automatski prijenos.
Nakon standardnog hatchbacka s petorim vratima kupcima će, ovisno o tržištu, biti ponuđene karavanska, coupe te limuzinska izvedba, a proizvodnja će biti u potpunosti povjerena pogonima izvan Njemačke, konkretnije onima u Ellesmere Portu, u Velikoj Britaniji, te Gliwicama, u Poljskoj.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.