Što se dizajna tiče čini se kako će Tucsonov brat biti osjetno drugačiji od svog prethodnika, a cilj dizajnera je sportska elegancija koja će biti začinjena novim LED svjetlima i sl. detaljima. Maska će biti nešto niža, završeci ispuha kromirani, a tu je i krovni spojler s trećim kočničkim svjetlom. Također, može se očekivati i aluminijska zaštita prednjeg i stražnjeg dijela podvozja.
Unutrašnjost bi također trebala biti značajno naprednija i modernije uređena od one u prethodnoj generaciji, odnosno činit će ju elementi dizajna modela Optima i Sorento. Drugim riječima, kupci mogu očekivati kvalitetnije materijale i višu razinu izrade, kao i veći infotainment zaslon, manje prekidača i sl.
Ponuda motora će ovisiti o tržištu, no u osnovi bi trebala biti identična onoj u Hyundaiju Tucson, odnosno otvorit će ju 1,6-litreni atmosferski benzinac snage 99 kW, odnosno 135 KS, a njega će slijediti turbo izvedba snage 129 kW, odnosno 176 KS. Što se dieselskih motora tiče, tu je 1,7-litreni CRDi snage 85 kW, odnosno 115 KS te 2,0-litreni pogonski stroj snage 136 i 184 KS. Ovisno o izabranom motoru novi će Sportage biti dostupna sa 6-stupanjskim ručnim i 7-stupanjskim automatskim mjenjačem.
Online premijeru možemo očekivati vrlo skoro, dok će prodaja započeti već do kraja ove godine.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.