Chevrolet je s redizajnom Captive išao upravo na to. Masivna maska, nakošena svjetla i plastična zaštita na dnu branika, nedvojbeno privlače poglede. K tome, korejski se SUV napokon adekvatno distancirao od sestre blizanke, Opel Antare.
Izuzev spomenutih promjena sprijeda, redizajn je tek minimalno zahvatio ostale vanjske dijelove. Valja istaknuti tek trendovski prozirna svjetla straga.
Više promjena primjetno je u kabini. Kvaliteta materijala je sada osjetno bolja pa u Captivi više nema osjećaja kako se sjedi u jeftinom istočnjaku. Sve djeluje profinjenije, ugodnije. I nije nas na to asocirala iznimno bogata LTZ oprema, s kožnim sjedalima, navigacijom i sličnim detaljima, jer smo prethodnu generaciju Captive testirali upravo s takvom opremom.
Nema žalbe na pomanjkanje prostora
Sa svojih 4,7 metara dužine, u Captivi se definitivno nitko neće žaliti na pomanjkanje prostora. Čak niti putnik u sredini stražnje klupe jer je podnica ovdje potpuno ravna. Ukoliko je obitelj veća od pet članova, Captiva nudi i dodatna dva sjedala u trećem redu. Problema neće biti niti s prtljagom. U osnovnoj je verziji na raspolaganju 447 litara, a obaranjem sjedala volumen raste na 1.500 litara.
A osim stilskog i kvalitativnog poboljšanja, Chevrolet se redizajnom koncentrirao i na vožnju. Naime, malim ali bitnim izmjenama na podvozju, Captiva je postala osjetno upravljivija i dinamičnija.
Promjene su zahvatile takozvane anti-roll spone, koje smanjuju naginjanje automobila u zavojima, kao i novo kalibriranje opruga amortizera, za preciznije usmjeravanje. Sa standardnim pogonom na sve kotače trakcija Captive je vrlo dobra.
2,2 litreni dizelaš sa 184 konja i 400 Nm okretnog momenta predstavlja top ponudu za Captivu. Uparen sa šestero stupanjskim automatskim mjenjačem nedvojbeno se nameće kao idealna konfiguracija.
Jer ovako velike SUV-ove kudikamo je ležernije voziti bez nepotrebnog mijenjanja brzina i pritiskanja kvačila. S ubrzanjem od 10 sekundi i najvećom brzinom od 190 km/h, 1.900 kilograma teška Captiva nije sprinter ali nipošto nije spora. Konačno, unatoč dvije tone na grbači, SUV-ovski velikom otporu zraka i automatiku, nije nimalo rastrošna, prosjek od 8,4 litre je i više nego korektan.
Na koncu, zaključujemo kako je redizajn Captivi jako dobro došao. Izgled, kvaliteta i upravljivost su podignuti na uzornu razinu. S iznimno bogatom opremom i top kombinacijom motora i mjenjača, cijena od 248 tisuća kuna je opravdana.
Emisiju Automotiv gledajte nedjeljom u jutarnjem terminu programa Nove TV.