Emancipajica učinila svoje

Nježniji spol sve češći kupac automobila

Slika nije dostupna
Žene kupuju sve više automobila.

Prije deset godina, žene su činile 30 posto od ukupnog broja kupaca, danas je taj postotak 34 posto, a do 2020. trebao bi se popeti na preko 40 posto.

Pojedini su proizvođači to već davno prepoznali, a primjetno je kako u posljednje vrijeme to čine i drugi. Primjerice, 54 posto svih kupaca Minija čine žene. Nadalje, studija je pokazala kako žene kupuju manje automobile od muškaraca i ne traže sportske niti luksuzne modele. Dame cijene i traže mišljenje muškaraca, a kada krenu u kupnju, onda su odlično informirane.

'Mislim da su žene, kada je riječ o kupnji automobila, malo više pragmatičnije u odnosu na muškarce. Traže više podataka, provjeravaju cijene, opremu i dobro se informiraju prije nego li odu u salon', tvrdi Jessica Caldwell iz Edmunds.com-a.

Emisiju Automotiv gledajte nedjeljom, u jutarnjem terminu programa Nove TV.


 

Povezane teme