Naime, istraživanje je pokazalo kako će se ukidanjem posebna vladina programa subvencioniranja kupnje novih vozila, prodaja drastično smanjiti, čime mnoga radna mjesta postaju ugrožena. Svaki drugi auto salon u Njemačkoj mogao bi se naći pred ozbiljnim problemima s poslovanjem.
Opel u rukama Rusa
Po svemu sudeći, odluka o sudbini Opela je pala. Novi bi vlasnik trebala postati Magna, koja je od početka važila kao favorit zaposlenika samog Opela, ali i njemačke vlade. Kanadsko-austrijski dostavljač autodijelova ulazi u preuzimanje zajedno s ruskim tandemom Sberbank-GAZ.
Kombinacija ruskog novca i Opelove tehnologije trebala bi imati pozitivne učinke kako na sam Opel, tako i na ruski GAZ, koji bi tom tehnologijom osuvremenio svoje zastarjele proizvodne pogone. Budući konzorcij bi s financijskom injekcijom od 4.5 milijardi eura potpomogla i njemačka vlada, odnosno država.
Emisiju Automotiv gledajte u nedjeljom, u jutarnjem programu Nove TV.