Nissan Leaf proslavio 1. rođendan

Prošlo je nešto malo više od godine dana otkada je Nissan lansirao svoj prvi potpuno električni model Leaf, a kako bi proslaviti ovaj važan rođendan, Japanci su napravili još jednu zanimljivu reklamu u čast prvog rođendana.

Kada je tek izašao na tržište, Nissan je računao da će se Leaf prodati u oko 10.000 primjeraka. Nakon godine dana Nissan Leaf slavi svoj 1. rođendan s više od 19.000 ponosnih vlasnika koji su prošli više od 52 milijuna kilometara diljem svijeta s nula emisija štetnih plinova.

Nissan Leaf potpuno je električni automobil koji je lansiran u prosincu 2010. godine. Leaf koristi prednje smješten električni motor koji energiju crpi iz 24 kWh-ih litij-ionskih baterija a motor je certificiran na 80 kW (110 KS) te 280 Nm. Leaf ima službeni domet od 175 km prema NEDC-u (New European Driving Cycle). Ekvivalentna vrijednost potrošnje kod konvencionalnih automobila iznosila bi 2.4 l/100km. Za ubrzanje od 0-100 km/h potrebno mu je 10.1 sekundi.

Maloprodajna cijena za Leaf u SAD-u iznosi 35.200 američkih dolara, a kada se oduzme državni poticaj u iznosu od 7.500 dolara, prodajna cijena iznosi 27.700 dolara (156.500 kn). U Velikoj Britaniji je to 30.990 funti, minus državni poticaj u iznosu od 5.000 funti, te je tada prodajna cijena 25.990 funti (229.200 kn).

Nissan je odlučio ovaj dan proslaviti s još jednom fora reklamom s raspjevanim utičnicama. Ekipa odgovorna za ovu reklamu su dizajneri iz marketinške agencije TBWA/Chiat/Day iz Los Angelesa (SAD). Tipično u Nissan stilu, u spotu utičnice pjevaju 'Happy birthday' Nissan Leafu.

Nissan je inače poznat po dobrim i zanimljivim reklamnim spotovima. U nastavku pogledajte zadnja dva spota iz produkcije Nissana koji su nama mrak. Prva reklama je 'srceparajuča' u kojoj veličanstveni polarni medvjed, nakon što polako počinje ostajati bez svog staništa, kreće na daleki i usamljeni put u jedno od američkih predgrađa, simbola američkog životnog stila, kako bi zahvalio vlasniku Leafa što koristi električni automobil. Nema osobe koja bi ostala ravnodušna na nešto poput ovoga. Druga reklama je reklama u kojoj se tvrtka ruga motoru s unutarnjim izgaranjem tako što daje primjer kako bi svijet izgledao da svi aparati koje koristimo rade na gorivo.

Ako već moramo gledati hrpe reklama na televiziji.....nek barem budu zanimljive i duhovite!