Reakcije publike, odnosno potencijalnih budućih kupaca na nissanove konceptne modele IDx su bile više no odlične i to s dobrim razlogom jer je japanski proizvođač predstavio vrlo originalne studije vrlo privlačnog i atraktivnog retro dizajna.
Od same premijere na prošlogodišnjem tokijskom auto salonu više se puta, iz samog Nissana, mogla čuti informacija kako postoji plan za serijsku proizvodnju IDx-a. No, u istom se razdoblju moglo čuti i nekoliko mišljenja, također iz vrha Nissana, kako do proizvodnje možda ipak neće doći i to iz raznih razloga.
Posljednje informacije pak govore kako će IDx ući u serijsku proizvodnju, no s radikalnim zaokretom kada je riječ o dizajnu. Naime, umjesto retro stylinga, koji je bio tako dobro prihvaćen, navodno su se nissanovi šefovi odlučili "modernizirati" produkcijsku izvedbu koja će s konceptnim modelima dijeliti samo filozofiju pristupanog i laganog sportskog modela sa stražnjim pogonom.
Drugim riječima, ovaj bi automobil više trebao biti inspiriran konceptnim modelom Sports Sedan, nego IDx-om. Samo prema sebi to nije loše, no takav zaokret je pomalo zbunjujući, posebno ako se u obzir uzmu velike pohvale ideji iza IDx-a. U svakom slučaju, kod ove vrste automobila najznačajniju stavku u pravilu čine njegova vozna svojstva i cijena pa tek potom dizajn.
Na kraju, podsjetimo se kako je prilikom predstavljanja Nissan dao naslutiti kako bi eventualnu produkcijsku izvedbu modela IDx Freeflow mogli pokretati 1,2- i 1,5-litreni motori upareni S CVT mjenjačem. Sportski nastrojeni IDx Nismo bi pak trebao pokretati 1,6-litreni pogonski stroj uparen s CVT prijenosom sa 6-stupanjskim ručnim načinom rada. Dolazak ovog modela na tržišta možemo očekivati za koju godinu. Više pročitajte na autonet.hr.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook