Zonda je prije nekog vremena zapravo već trebala biti povučena iz proizvodnje, ali čini se da je svijet tek počeo primjećivati ovaj izuzetni automobil baš kada ga je talijanski proizvođač odlučio povući.
Ta činjenica i neka manja zakašnjenja u razvojnom procesu Zondine zamjene, modela C9, uvjerila je vodeće ljude u Pagani Automobili da proizvedu još nekoliko Zondi kako bi udovoljili rastućoj grupi entuzijasta koji očajnički žele posjedovati jedinstvenu Zondu, koju će isti moći naručiti prema vlastitim specifikacijama i čak nadjenuti i vlastito ime.
Najnovije specijalno izdanje zove se Zonda 750, a detalja još nema mnogo. Slike je omogućio sam Pagani Automobili i to su slike koje će tvrtka slati svojim klijentima kako bi isti mogli odlučiti o finalnim detaljima poput boje i slično.
Novi model pogoniti će 7.3-litreni V12 motor kakav se nalazi u Zondi Cinque i čini se da će 750-ica od 0 do 100 km/h ubrzavati za otprilike 3 sekunde. Imati svoju vlastitu, jedinstvenu i po mjeri rađenu Zondu neće biti jeftino. Konačne cijene kretati će se oko £1.300.000 (oko 1,5 milijuna eura) ne uključujući porez i ostala davanja.
Među ostalim specijalnim modelima koji su trenutno u proizvodnji je i Zonda HH (izradnju ovog modela možete pratiti izravno na Zondahh.com) čiji naručitelj je jedan Amerikanac. Radi se o Zondi Roadsteru sa šasijom i motorom iz Cinque coupe modela (ali bez specifičnog usisnika) te ručnim mjenjačem. Automobil bi trebao izaći iz tvornice krajem listopada.
Istovremeno, još jedna specijalna i unikatna Zonda već je dostavljena na adresu jednog vrlo sretnog kupca. Ova se verzija zove Zonda Uno i rađena je za člana Katarske kraljevske obitelji koji sve svoje automobile traži u vrlo specifičnoj nijansi plave boje.
Automobil ima praktički iste specifikacije kao i Cinque Roadster dok je unutrašnjost posve individualizirana. Jedan od prvih unikatnih modela Zonde koje je Pagani Automobili pristao izraditi bio je za britanskog poduzetnika i zaljubljenika u super automobile, Petera Saywella, 2008. godine.
On je automobil nazvao Zonda PS i to je ujedno bila prva Zonda s ugrađenim automatiziranim ručnim mjenjačem koji je kasnije postao dio standardne opreme kod Cinquea. Neke od jedinstvenih karakteristika Zonde PS su novo-dizajnirani auspuh koji i dalje ima četiri ispušne cijevi koje su ovoga puta poredane u horizontalnoj liniji duž stražnjeg dijela automobila umjesto standardnog poretka gdje su četiri ispušne cijevi bile postavljene u grupama od 2 cijevi i tvorile kockast oblik.
Među ostalim specijalnim izdanjima Zonde nalazi se i model Zonda GJ koji je zapravo nadogradnja na Zondu C12S nakon što je isti bio oštećen u sudaru u Škotskoj 2009. godine. Tu je još i Zonda Monza koji je također unikatan primjerak isključivo za trkačke staze koji je iz tvornice izašao 2004. godine prema narudžbi jednog američkog klijenta.
Nama je ovo definitivno najbolja mala tvornica super sportskih automobila na svijetu. Jedva čekamo da Pagani završi novi model – Zondu C9!!!