Druga generacija ML-a je zapravo crossover u pravom smislu riječi, jer ga karakteriziraju osobine putne limuzine, luksuznog karavana te dašak G-klase, kao pravog terenca. Samonoseća karoserija, s odličnim ovjesom, omogućuje udobnu vožnju neovisno o podlozi, a osjećaj u vožnji se nebitno razlikuje od vožnje u nekoj luksuznoj limuzini. Razlika je, u stvari, samo u visini vozačke pozicije koja zbog preglednosti ima i svoje prednosti.
I za terensku vožnju je ML dobro opremljen. Stalni pogon na četiri kotača, elektronički reguliran, te pomoć pri spuštanju i kretanju na uzbrdici, neće vas ni u težem terenu ostaviti na cjedilu. Motor koji pokreće naš testni ML najčešći je izbor kupaca. Common-rail dizelaš razvija 224 konja i 510 Nm okretnog momenta i dobro se nosi s 2.2 tone teškom karoserijom. Performanse su vrlo dobre, uzmemo li u obzir masu i samu veličinu automobila, a V6 pod poklopcem motora omogućava ležernu i ugodnu vožnju, začuđujuće ekonomičnu obzirom na snagu.
Već osnovna oprema vrlo dobra
Ugodnoj vožnji doprinosi sedmerostupanjska automatika, s mogućnošću ručnog mijenjanja polugicama na volanu. Mijenjali sami, ili se prepustili automatici, promjene su prilično mekane, a trzaji karakteristični za takve mjenjače osjete se samo pri malim brzinama.
O opremljenosti ML-a te o dodatnoj opremi mogli bi doslovce raditi poseban članak, pa ćemo reći samo ovo; osnovna razina opreme je već vrlo dobra, a katalog dodatne opreme je takav da bi baš svaki ML mogli napraviti drugačijim od drugih. Sport paket je zaslužan za ovakav izgled testnog ML-a, a to je samo jedna od bezbroj mogućnosti. Na kraju svakog testa dolazimo i do cijene, koju je ovaj put teško procijeniti. Mercedes vam trenutno na ML ne nudi popust, nego poklon. Svaki kupljeni ML donosi i godinu dana korištenja Smarta s hibridnim pogonom.
EmisijuAutomotiv možete gledati u jutarnjem terminu na Novoj TV.