"praktični sportski automobil".
F-Pace je, kako smo već i znali, produkcijska izvedba konceptnog modela C-X17 te se od njega tek minimalno razlikuje. Osnovu mu čini ista aluminijska platforma koju koriste modelu XE i XF, a duljina mu iznosi 4731 mm, dok mu je međuosovinski razmak dugačak 2874 mm. Kada smo se već dotalki ovih brojki recimo i kako mu zapremina prtljažnika iznosi 650 l, a masa 2,0-litrenog diesela sa stražnjim pogonom iznosi 1665 kg.
U unutrašnjost se može smjestiti petoro putnika, a proizvođač jamči visoku razinu komfora i zavidnu ponudu prostora, kao i bogatu opremu, sigurnosnu i onu koja se odnosi na luksuz i komfor. Pored 12,3-inčne instrumentne ploče tu je i 10,2-inčni zaslon osjetljiv na dodir koji čini središnji dio infotainment sustava, a tu su i četvero-jezgreni procesor te SSD disk.
Što se motorizacije tiče kupcima će biti ponuđeno nekoliko benzinskih i dieselskih izvedbi s ručnim i automatskim mjenjačima, kao i s pogonom na stražnje te na sva četiri kotača. Konkretnije, ponudu će otvoriti 2,0-litreni turbo diesel snage 180 KS s ručnim mjenjačem te pogonom na stražnje ili na sva četiri kotača, dok će automatski mjenjač dolaziti s pogonom na sva četiri kotača.
Slijedit će ga 2,0-litreni benzinac snage 240 KS uparen s automatskim mjenjačem i pogonom na sva četiri kotača te 3,0-litreni diesel snage 300 KS s istom kombinacijom mjenjača i pogona. Isto vrijedi i za 3,0-litreni benzinac snage 340 i 380 KS koji će do 100 km/h ubrzati za 5,2 s, dok mu je najveća brzina elektronički ograničena na 250 km/h.
Uz motorizaciju odličnim voznim sposobnostima bi trebali doprinijeti i razni sustavi pomoći vozaču, preuzeti iz drugih jaguarovih te Land Rover vozila, kao i napredni ovjes.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.