Dvodijelna maska i velika svjetla na prednjem kraju djeluju upečatljivo, dok je bočna linija pomalo kupeovska. Poklopac prtljažnika je kratak, i mišljenja smo da bi peta vrata također bila dobar izbor, jer bi se povećala fleksibilnost prtljažnog prostora. S odlukom da Cruze bude limuzina, očito se cilja na istočno-europska tržišta, gdje je takav karoserijski oblik vrlo tražen i gdje Chevrolet bilježi značajan porast prodaje. Cjelokupan dizajn djeluje masivno, robusno, zajedno s predimenzioniranim stražnjim svjetlima, koja su još jedan originalan detalj. Pozitivan dojam koji ostavlja vanjština Cruzea, i u unutrašnjosti se potvrđuje. Napredak u odnosu na, nazovi prethodnika – Laccetija, je nemjerljiv. Izgled, kvaliteta materijala, ergonomija - nema dijela unutrašnjosti kojem bi našli veću zamjerku.
Naravno da ocjenu unutrašnjosti diže i najjači paket opreme LT i koža na sjedalima, što cijenu testnog automobila diže na skoro 170.000 kuna. Obzirom na količinu opreme i vrlo dobar turbodizel u nosu automobila, to je i dalje fantastična ponuda. 150 konja je više nego pristojna konjica, a pruža odlične performanse uz prihvatljivu potrošnju. Uz sve pohvale, dizajnu, kvaliteti, i više nego povoljnoj cijeni, Cruzeu smo uspjeli naći i jednu manu. Peterobrzinski mjenjač. On je zapravo dobar, ali mu, obzirom na mogućnosti motora, nedostaje šesta brzina. Ipak, to ne umanjuje ukupnu ocjenu, koja daje za pravo Chevroletu biti siguran u Cruzeov uspjeh.
Emisiju Automotiv pogledajte u nedjelju, u jutarnjem terminu programa Nove TV.