Radi se o naslijedniku 250-tice tako da je radni obujam povećan na 278 kubika čime je Beverly postao malo moćniji za savladavanje urbanih sredina no, moramo naglasiti kako su kraći izleti itekako preporučljivi jer je užitak vožnje velik, kako za vozača tako i za njegovog suputnika.
Bevery Tourer 300 razvija 22 konjske snage, kotači su veličine 16 inča, a to je možda i najveći adut ovog modela jer mu gradske rupe ne predstavljaju nikakav problem. Tome u prilog ide i međuosovinski razmak od 1.470 milimetara. Osobni doživljaj vožnje je zaista dobar. Naime, na dužim relacijama, pri brzinama većim od 100 km/h, nismo primijetili nikakve probleme - sve je išlo glatko i udobno. I vožnja kroz grad zaslužuje čistu peticu. Startnost je na najvišem nivou, a pohvale zaslužuje i sjedište koje je osjetno bolje nego kod konkurencije.
Sve u svemu, Beverly Tourer je zaista izvanredan skuter, možda i najkompletniji od svih na tržištu. Ne čudi, stoga, što je stalno pri samom vrhu ljestvice najprodavanijih, jer kupcima, očito, niti cijena od 36.700 kuna ne predstavlja problem. Više pogledajte u emisiji Automotiv, u nedjeljnom jutarnjem terminu na programu Nove TV.