Volvo S60 i V60 R-Design

Najdinamičniji Volvo upravo postao još dinamičniji

Slika nije dostupna
Novi R-design modeli stvoreni su s ciljem da pruže dinamično vozačko iskustvo u coupeovskoj limuzini ili svestranom karavanu. S posebno razvijenom šasijom, novi R-Design modeli osiguravaju da vozačko iskustvo odgovara njijhovom sportskom izgledu.

Novi R-Design modeli zauzimat će oko 60 posto proizvodne linije određenih modela te 25 posto sveukupne linije Volvo vozila. Predviđa se da će najveće tržište za nove Volvo modele, S60 i V60 R-Design biti Velika Britanija i Njemačka, a iz tvrtke kažu kako imaju namjeru privući upravo one kupce koji cijene sportske vozne karakteristike i poboljšani stilski dojam koji Volvo nudi novim modelima.

R-Design dostupan je u svim S60 i V60 modelima, ne samo u varijantama s jačim motorima. Kupci će moći birati između ekonomičnog i učinkovitog 2.0-litrenog D3 motora pa sve do high-performance rednog 6-cilindarskog turbo motora, a svi će modeli nositi novi izražajnije sportski izgled R-Design varijante.

Sve u svemu, kupci na izbor imaju četiri benzinska motora i dvije dizelske jedinice, a svi su motori dizajnirani na način da ispune sva očekivanja što se tiče samog iskustva vožnje u kombinaciji s konkurentnom potrošnjom goriva.


U unutrašnjosti se nalazi posebna kombinacija kože i tekstila u kombinaciji tamno sive i prljavo bijele boje ili potpuno crna unutrašnjost prošivena koncem u kontrastnim bojama.

Tu su još i specijalno dizajnirani upravljač, ručica mjenjača, sportske papučice i novi tepisi. Na vozačevom i suvozačevom mjestu nalaze sportska sjedala s naslonjačima kakvi su se mogli naći u S60 i V60 modelima koji će sada imati dodanto proširene bočne oslonce za još bolju potporu i ugodu u vožnji.

Volvo S60 T6 AWD (Euro 5)<br>2953 cc<br>Redni 6 cilindarski turbo motor<br>Pogon na sve kotače<br>304 KS na 5600 rpm<br>440 Nm od 2100-4200 rpm<br>1545 Kg (težina praznog vozila)<br>Geartronic mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa<br>6,5 sec do 100 km/h<br> Izvana se mogu primjetiti impozantna redizajnirana prednja maska te karakteristični difuzor s dvije ispušne cijevi. Za kraj tu su i posebni 18-colni naplatci s 5 krakova koji dodatno naglašavaju sportski karakter automobila.

Tim zadužen za razvoj šasije ugradio je pod haubom povezivač muldi kako bi učvrstio samu strukturu šasije te u stražnji kraj automobila, a novi S60 i V60 R-Design modeli imati će MonoTube amortizere.

Za razliku od TwinTube amortizera kakvi su se ranije koristili, MonoTube sustav stvara sirenje i smanivanje sile upijanja udarca samo sa klipom i kako ime govori, koristi jedan cilindar.

To omogućava kraću i bržu izmjenu ulja i plina što zauzvrat rezulitra bržim radom amortizera. Prednje i stražnje opruge kraće su za 15 mm, a tvrdoća je povećana za 15 posto u odnosu na standardnu šasiju u S60 i V60 modelima.

Novi R-Design vrlo je dobrodošao dodatak S60 i V60 modelima. Mi bi definitivno odabrali novi S60 R-desing s T6 motorom (3.0 redni 6 cilindarski turbo motor, 304 KS i 440 Nm). Uz stalni pogon na sve kotače i 6,5 sec do 100 km/h mogli bi po kiši ići po djecu ili na skijanje!


 

Povezane teme