Ovo su samo neki od rezultata istraživanja koje je proveo specijalizirani web site 4kotača na uzorku od preko 1.000 muškaraca te više od 400 žena. Većina ispitanika (86%) posjeduje neko prijevozno sredstvo, pri čemu nešto više muškarci (92%), nego žene (81%).
Najveći postotak muških ispitanika posjeduje VW, slijede Opel i Renault. Kod ženskih ispitanika je situacija malo drugačija. Najveći postotak žena posjeduje Opel, na drugom mjestu je Renault.
Ženama ne smeta pretjerano kad partner nema automobil
80% ženskih i 51% muških ispitanika izjavilo je kako njihovi partneri posjeduju neko prijevozno sredstvo. Među muškim ispitanicima čije partnerice ne posjeduju prijevozno sredstvo, njih 11% je izrazilo nezadovoljstvo time. S druge strane, petini ženskih ispitanika smeta što njihov partner nema prijevozno sredstvo.
BMW i Audi najpoželjniji
Kada uspoređujemo afinitete žena i muškaraca bez obzira na njihovu kupovnu moć, BMW i Audi su općenito najpoželjnije marke automobila. Iste marke bi ispitanici odabrali i za svoje partnere.
Prilikom kupovine automobila, osim cijene, većina muških ispitanika kao najbitnije elemente navode dodatnu opremu, dok žene na prvo mjesto stavljaju udobnost. Zanimljivo, marka automobila je bitna za samo 3% muškaraca i 10% žena.
Prilikom odabira automobila 74% ispitanika uzelo bi u obzir i mišljenje svojeg partnera, pri čemu su na takvo nešto u većoj mjeri spremne žene (83%), nego muškarci (66%). Najmanje su fleksibilni muškarci mlađi od 25 godina, dok kod žena nije došlo do velikih razlika među dobnim skupinama.
Automobili za muževnost i ženstvenost
Nešto više od polovice muških ispitanika smatra kako je suprotnom spolu bitno kakav automobil voze, dok takvo mišljenje s njima dijeli 26% ženskih ispitanika.
26% muškaraca smatra kako automobil koji voze pridonosi njihovoj muževnosti. S druge strane, žene u nešto većoj mjeri (38%) smatraju kako njihov automobil pridonosi njihovoj ženstvenosti. Svaki drugi muškarac smatra kako bi sa boljim automobilom bili privlačniji suprotnom spolu, dok isto mišljenje dijeli svaki treći ženski ispitanik. Također se može uočiti kako se kod muških ispitanika takvo mišljenje u najvećoj mjeri pojavljuje kod onih mlađih od 25 godina, a najmanje kod ispitanika starijih od 45 godina.
U prosjeku 34% ispitanika smatra kako dobri i skupi automobili čine vlasnike privlačnijima suprotnom spolu nego što bi to bili sa jeftinijim automobilima. S druge strane, suprotno mišljenje ima 59% ispitanika.
Pa tko ne voli skupe automobile?!
U prosjeku 31% ispitanika smatra kako bi sa boljim automobilom bili društveno prihvaćeniji, dok s druge strane 54% ispitanika ima suprotno mišljenje.
U prosjeku 39% ispitanika smatra kako vozilo koje njihov partner vozi ne utječe na njegovu privlačnost, dok 18% ispitanika smatra jednako privlačnim osobe suprotnog spola koji voze automobil, odnosno motor. Trećina ispitanika smatra privlačnijim osobe suprotnog spola koje voze automobil, a njih 10% osobe koje voze motor.
Samo 4% ispitanika je priznalo kako su barem jednom posudili ili unajmili luksuzni automobil ili motor u svrhu impresioniranja suprotnog spola.
Trećina muškaraca smatra kako im je pošlo za rukom impresionirati neku osobu pomoću automobila ili motora koji su vozili u tom trenutku. Među ženskim ispitanicima, njih 21% smatra kako im je to uspjelo, dok 49% ispitanica negira takvo nešto.
Polovina protiv motora
Nešto više od polovice ispitanika izjavilo je kako ne bi htjeli da njihov partner vozi motor, dok ih je 37% izrazilo želju za takvom akcijom. Među muškarcima koji bi voljeli vidjeti svoje bolje polovice na motorima, nešto manje od trećine (32%) ih vidi na skuterima, dok bi 13% njih voljelo da im partnerica vozi Super sport motor. Među ženama koje bi voljele vidjeti svoje partnere na motorima, većina bi izabrala Super sport motor te Chopper.
Na ljestvici statusnih simbola muškarci su na drugo mjesto svrstali automobil. Nešto više od polovice muških ispitanika kao najvažniji statusni simbol navodi stan, odnosno kuću. Žene su u najvećoj mjeri navele stan, odnosno kuću, stanje na računu te radno mjesto kao statusne simbole.