Najnoviji produkt iz Evo serije donosi puno noviteta i dizajnerski i tehnički. U odnosu na devetku, Evo 10 je, ustvari, potpuno novi automobil. Blok motora je sada aluminijski, što je donijelo smanjenje težine za 20 kilograma. Optimizirani turbopunjač te MIVEC, varijabilni razvod ventila, pomažu da dvolitreni motor diše punim plućima na širokom području okretaja. Vozaču je na raspolaganju 295 konja dostatnih za ubrzanje od samo 5,4 sekunde.
Inteligentni pogon na sve kotače daje optimalan prijenos snage neovisno o kvaliteti podloge te se desetka kreće kao po tračnicama. Ovo nije naša sugestija već zapažanje brojnih test vozača. Zavojite asfaltne ceste stvorene su da vam 'desetka' ponudi vrhunski užitak u vožnji, bez bojazni da ćete pretjerati. Ako se to ipak dogodi, sofisticirana elektronika, koja kontrolira kočioni i 4x4 sustav, vratiti će vas na pravu putanju.
Možete i na trkaću pistu
S ovom klasičnom, ali pomalo nabildanom limuzinom, možete se bez bojazni uputiti i do najbliže trkaće piste. Zapravo, to bi bilo i prava preporuka ukoliko želite izvući maksimum iz Eva, a da, pritom, ne ugrožavate ni sebe, ni druge. Mjenjač sa dvije spojke svoje je mjesto našao i u 'desetki'. Patent naziva SST mijenja bez trzaja i gubitka vučne sile, pa jedino nešto lošija ubrzanja u prvi plan guraju klasični pet-stupanjski ručni mjenjač, u ponudi kao druga opcija.
Recaro sjedala, Brembo kočnice, ili Bilstein amortizeri, znak su da Japanci cijene europsku kvalitetu, i da je bez kompleksa ugrađuju u svoje proizvode. Mitsubishijev ponos, a to Evo sigurno jest, time je samo oplemenjen. Tako je najnoviji Evolution ostao vraški brz stroj, dostojan dvoboja s Porscheima i Ferrarijima, ali za razliku od njih, s njim možete i po djecu u vrtić. Samo, onda nemojte preko 3000 okretaja.
Emisiju Automotiv pogledajte u nedjelju, u jutarnjem programu Nove TV.