Honda Accord

Mirna limuzina u kojoj kuca srce rasnog sportaša

Slika nije dostupna
I u svojoj osmoj generaciji Accord već svojim vanjskim izgledom naglašava da se ne radi o mirnoj limuzini srednje klase, već da ipak u njoj kuca srce pravog sportaša. Izrazito agresivan dizajn oštrih linija ne mora se svidjeti svakome, ali se Hondi mora čestitati na originalnosti.

Pogledate li Accord iz bilo kojeg kuta, teško ćete naći sličnost s nekim konkurentom. Prednjim krajem dominira masivna maska, s koso postavljenim svjetlosnim sklopovima, što joj daje prilično namrgođen izgled. Bočna linija i stražnji kraj puno su smireniji, rekli bi klasično limuzinski, i samo dvije ispušne cijevi daju do znanja da se radi o prikrivenom sportašu. Veći gabariti od prethodnice, osim visine, najviše se vide u kabini koja je osjetno šira i omogućuje veći komfor putnicima. Dizajn ploče s instrumentima je još jedno pozitivno iznenađenje. Dobra kombinacija atraktivnog izgleda i funkcionalnosti. Isto vrijedi i za kolo upravljača i središnji greben. Kvaliteti ugrađenih materijala teško je naći manu, a pozitivnom dojmu doprinose i kožna sjedala u testnom automobilu.

2.4 litre obujma raspoređeno je na četiri cilindra, pa motor ima prilično reski zvuk. Konji, a ima ih 201 na raspolaganju, naglo se bude s porastom broja okretaja, a na 7.000 nastaje vatromet. Na nižim okretajima sasvim obična limuzina, u tom se trenutku pretvara u punokrvnog sportaša. Ipak, automatski mjenjač ne dozvoljava da se motor razmaše u potpunosti, ali je to još uvijek dovoljno za prilično sportsku vožnju. Ubrzanja najviše pate zbog automatike i tu ne pomaže ni ručno mijenjanje s polugicama na upravljaču. Accord poput našeg testnog košta 240.000 kuna, što je fer ponuda za sve ono što nudi. Ovaj japanski doktor Jekyll i mister Hyde za te novce nudi vrhunski užitak u vožnji, uz poznatu Hondinu pouzdanost.

Emisiju Automotiv pogledajte u nedjelju, u jutarnjem terminu programa Nove TV.

Povezane teme