MINI želi postati Golf

MINI je službeno predstavio svoj prvi hatchback model s pet vrata koji bi se u prodaji mogao naći ove jeseni.

Po prvi put u povijesti MINI-ja, britanski luksuzni brend ponuditi će MINI model u karoserijskoj formi hatchbacka s pet vrata. Prigodno nazvan MINI 5-door, novi mali gradski kompaktni automobil ovih je dana službeno predstavljen javnosti a u prodajnim salonima naći će se ujesen.

MINI hatchback pruža 61mm više širine u interijeru u ravnini laktova dok se i obujam prtljažnika povećao na 278 litara što je 67 litara više u odnosu na varijantu s troja vrata. Nakon što se spuste nasloni stražnjih sjedala (60:40), ukupan obujam prtljažnika raste na 941 litru.

Spomenuta povećanja također se mogu pridati cjelokupnom povećanju dužine automobila koja sada iznosi 4.005mm čime je hatchback varijanta za 161mm duža u odnosu na model s troja vrata. Visina je također porasla za 11m na ukupno 1.425mm.

Što se tiče samog dizajna, nikakvih većih promjena nema. MINI-jevi dizajneri pokušali su ugraditi još jedan par vrata bez da naruše dobro poznati izgled verzije s troja vrata. Sudeći po fotografijama, jedino što bi moglo biti problematično jest mala dužina stražnjih vrata u odnosu na prednja što bi moglo predstavljati problem prilikom ulaska na stražnja sjedala.

Pogled u prošlost: klasičnom MINI-ju iz 1959. vraćen stari sjaj

Ponuda agregata i paketa opreme preuzeta je izravno s modela s troja vrata dok će modeli za europsko tržište dolaziti s jednim od četiri ponuđena agregata. Od dizelaša tu je 1.5-litreni TwinTurbo dizel s tri cilindra i 116 KS te 270 Nm pod poklopcem Cooper D modela koji ubrzava do 100 km/h za 9,4 sekundi uz maksimalnu brzinu od 203 km/h. Drugi agregat je 2.0-litreni TwinTurbo dizelaš s četiri cilindra koji nudi 170 KS i 360 Nm okretnog momenta u Cooper SD modelu koji do 100 km/h ubrza za 7,4 sekundu uz maksimalnu brzinu od 225 km/h.

Od benzinaca tu je 1.5-litreni TwinTurbo s tri cilindra koji dostavlja 136 KS i razvija 220 Nm (230 Nm uz overboost funkciju). Do 100 km/h mu treba 8,2 sekunde a maksimalna brzina iznosi 207 km/h. Drugi jači agregat je 2.0-litreni četverocilindrični TwinTurbo motor sa 192 KS i 280 Nm (300 Nm s power boost opcijom) koji pogoni Cooper S model. Njemu je potrebno samo 6,9 sekundi do 100 km/h a maksimalna brzina iznosi 232 km/h.

Ovisno o odabiru motora, MINI nudi 6-stupanjski ručni mjenjač, 6-stupanjski Steptronic mjenjač ili pak Steptronic Sport mjenjač.

Prvi primjerci MINI hatchback modela s pet vrata svojim će vlasnicima pred vrata stići ove jeseni kad bi trebala započeti proizvodnja u pogonu u Oxfordu.
 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.

Povezane teme