Prije tragične nesreće na skijanju zbog koje je ostao u komi, Michael Schumacher još uvijek je bio jedan od najplaćenijih vozača Formule 1 u svijetu, čak i kad se više nije aktivno bavio utrkama. Tome je tako ponajprije zbog brojnih, i vrlo unosnih sponzorskih ugovora koje je ovaj sedmerostruki svjetski prvak imao čak i nakon umirovljenja iz Formule 1.
Međutim, dok su neki njegovi sponzori prekinuli suradnju sa Schumacherom nakon njegove nesreće, dok se bori za život i polako oporavlja, Mercedes ne razmišlja o otkazivanju suradnje i nastavlja podupirati svog bivšeg vozača i ambasadora brenda.
Izvršni direktor Daimlera, Dieter Zetsche, rekao je da Mercedes-Benz ne planira raskinuti svoj ugovor s ambasadorom svog brenda, Schumacherom, unatoč tomu što se sedmerostruki svjetski prvak još uvijek oporavlja od ozljeda u bolnici u Švicarskoj.
''Sretni smo što možemo čuti pozitivne vijesti,'' rekao je Zetsche, misleći pritom na informacije objavljene u tisku da se Schumacherovo stanje poboljšava, te je dodao: ''Iskreno se nadamo da će se takve vijesti nastaviti.''
Kad su ga upitali o njihovoj odanosti Schumacheru unatoč njegovim teškim ozljedama, Zetsche je odgovorio: ''Nismo ni trenutka razmišljali o tome da išta mijenjamo u njegovom ugovoru.'' Rekao je da nije posjetio Schumachera u bolnici otkad je stradao zbog ''velikog poštovanja'' prema njegovoj obitelji i njihovoj privatnosti.
Corinna Schumacher preuzela stvari u svoje ruke
Suprotno tomu, njemački brend flaširane vode Rosbacher nije pokazao toliko srca kada je u pitanju Schumacher. Godinama je njemački brend flaširane vode u svojim reklamnim kampanjama koristio Michaela Schumachera u raznim pozama kao glavnog ambasadora svoje vode.
Međutim, izgleda da dugogodišnja suradnja i osjećaj odanosti u poslovnom svijetu ne znače puno jer je njemački brend u lipnju ove godine, dok je sedmerostruki svjetski prvak još uvijek ležao na odjelu intenzivne njege, odlučio otkazati sponzorski ugovor s njemačkom legendom.
Naravno da je škakljivo pitanje koliko je iznosio vozačev ugovor s njemačkim brendom flaširane vode i nije li logično da ako ne može više ispunjavati ugovorne obveze, da se ugovor ne produžava, pitanje je časti, odanosti, srca pa čak i pametne politike tvrtke da nastave podržavati njemačku legendu u najteže vrijeme njegovog života.
Pitanje je hoće li ovakvom odlukom uštediti novac ili bi kupci mogli odlučiti bojkotirati mineralnu vodu njemačkog brenda zbog ovakve odluke i donijeti brendu izuzetno negativan publicitet.
Sve u svemu, Mercedes je tu pokazao kako se to radi! Drž' se LEGENDO!!!
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.