Službeni navodi kažu kako je riječ o "ultimativno ekskluzivnom i luksuznom automobilu", odnsono o automobilu kojega ne vozite nego u kojem ste voženi, a obilje prostora unutar putničke kabine jamči i činjenica kako je ovaj model čak 1053 mm dulji od standardne izvedbe, odnosno ukupna mu je duljina 6,5 m. Nadalje, Pullman je i 100 viši, a međuosovinski mu razmak iznosi ogromnih 4418 mm.
Između bogate opreme, vrhunskih presvlaka, detalja od kvalitetnog drveta i raznih drugih ukrasa izdvojimo tek činjenicu kako se u putničkoj kabini nalaze četiri zasebna sjedala od čega su dva tzv. executive sjedala čiji se naslon može pomaknuti za 43,5 stupnjeva, a tu je i električno pomični naslon za noge. Nadalje, prozori se mogu automatski zatamniti, putnici mogu uživati u vrhunskom zvuku burmesterovog 3D audio sustava s integriranim 18,5-inčnim zaslonom i sl.
Što se motorizacije tiče, ovaj će automobil pokretati 6,0-litreni V12 bi-turbo snage 390 kW, odnosno 530 KS te najvećeg okretnog momenta od 830 Nm. Mercedes za sada nije objavio podatke o performansama, no kod ovog automobila je ionako naglasak na komforu i udobnosti puno više nego na brzini. Ipak, ne treba sumnjati kako će Pullman zadovoljiti vlasnike i u tom pogledu.
Prve isporuke su zakazane za 2016, a u Mercedesu kažu kako će ne-blindirana izvedba stajati oko 500.000 Eura. Više bi trebali znati nakon službene premijere početkom idućeg mjeseca.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.