Krenimo redom i recimo kako je legendarni oblik G klase ostao gotovo nepromijenjen, ali vrijedi istaknuti nekoliko kozmetičkih dorada poput redizajniranih branika, novih naplataka, lukova blatobrana, dorađene instrumentne ploče i sl. Također, proširena je ponuda boja vanjštine te kombinacija boja i presvlaka unutrašnjosti ovog automobila, a tu je i posebni AMG Edition 463 paket opreme za modele G63 i G65 AMG.
Kao što smo već rekli najveću novost čini 4.0 bi-turbo V8 iz modela AMG GT i C63 AMG te G500 4x42. U dorađenom G500 ovaj će pogonski stroj razvijati snagu od 422 KS (310 kW) i najveći okretni moment od 610 Nm između 2250 i 4750 o/min što će mu, usprkos dimenzijama i masi, omogućiti ubrzanje do 100 km/h za 5,9 sekundi.
G63 AMG kojega pokreće 5.5-litreni V8 je osnažen za 27 KS, odnosno sada razvija snagu od 571 KS (420 kW) i najveći okretni moment od 760 Nm. To će biti dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za 5,4 sekunde.
Ako vam se više sviđa atmosferski V12 recimo kako 6,0-litreni motor u izvedbi G65 AMG sada razvija snagu od 630 KS (463 kW) i 1000 Nm najvećeg okretnog momenta koji će osvježenu G klasu ubrzati do 100 km/h za 5,3 sekunde.
Dieselski G350 d je osnažen s 211 na 245 KS (180 kW), dok je najveći okretni moment veći za 60 Nm i sada iznosi 600 Nm. Veća snaga i moment su omogućili i kraće ubrzanje do 100 km/h koje će sada trajati 8,9 s.
G350 d, G500 i AMG G63 dolaze standardno opremljeni s ECO start/stop sustavom koji će smanjiti potrošnju goriva i emisija, a proizvođač navodi kako su iste u cijeloj ponudi u prosjeku snižene za oko 16%.
Nadalje, dorađeni standardni ovjes s novim dijelovima će osjetno povećati upravljivost automobila i udobnost vožnje u njemu, a unaprijeđeni su i sustavi ASR (nadzor proklizavanja) i ABS. G500 također dolazi opremljen s novim prilagodljivim ovjesom sa Sport i Comfort načinima rada.
Knjiga narudžbi za osvježenu G klasu će biti otvorena ovog ljeta.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.