Riječ je o dakle o faceliftu koji dolazi s novim prednjim branikom i dotjeranom maskom motora, kao i redizajniranim svjetlima s integriranim LED svjetlima za dnevnu vožnju. Također, mogu se primijetiti razlike na stražnjem braniku te završecima ispušnih cijevi. Nadalje, ovaj će model biti opremljen i s unaprijeđenim sklopivim tvrdim krovom kojim se može upravljati do brzine od 40 km/h.
Interijer je u pravilu prenijet iz prethodne verzije, no tu su novi upravljač, dorađena instrumentna ploča, aluminijski te karbonski dodaci i ukrasi, kao i nove presvlake te novi Command infotainment sustav s većim zaslonom veće rezolucije.
Ponuda motora će se donekle razlikovati ovisno tržištu, no recimo kako će ulaznu varijantu SLC 180 pokretati 1,6-litreni turbo snage 156 KS s kojim će ovaj automobil do 100 km/h ubrzavati za 7,9 sekundi.
Nadalje, tu je i SLC 200 s 2,0-litrenim turbobenzincem snage 184 KS te SLC 300 kojega će pokretati isti motor snage povećane na 245 KS te najvećeg okretnog momenta od 369 Nm. Potonjoj će verziji za ubrzanje do 100 km/h trebati 5,8 sekundi, dok će mu najveća brzina iznositi 210 km/h. Tu je i dieselski 2.0 turbo u izvedbi SLC 250d snage 204 KS.
Vrh ponude će činiti Mercedes-AMG SLC43 u kojega će se ugrađivati bi-turbo 3,0-litreni V6 snage 270 kW, odnosno 367 KS te najvećeg okretnog momenta od 520 Nm. Ovaj je motor osjetno slabiji (-55 KS, +19 Nm) od 5,5-litrenog atmosferskog V8 iz SLK 55 AMG kojeg zamjenjuje, no do 100 km/h ubrzava za više no solidnih 4,7 sekundi (+0,1 s) te s lakoćom dostiže najveću i elektronički ograničenu brzinu od 250 km/h.
SLC 180 i SLC 200 će dolaziti standardno opremljeni sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, dok će opciju činiti automatski 9-stupanjski 9G-Tronic, koji će biti dio standardne opreme na modelima SLC 250d, SLC 300 i SLC 43.
Dodajmo i kako će SLC standardno biti opremljen sa sustavom Dynamic Select putem kojeg vozač može birati između pet načina rada pogonskog sklopa, ovjes, upravljača i prijenosa, a radi se o modovima Comfort, Sport, Sport+, Eco i Individual. Nadalje, od opreme možemo izdvojiti kameru za vožnju unatrag te Active Brake Assist, odnosno sustav automatskog kočenja kako bi se izbjegao sudar, odnosno umanjile njegove posljedice.
Isporuke ovog automobila bi trebale krenuti sljedećeg proljeća.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.