Osvježeni dizajn i novo ime

Mercedes-Benz predstavio GLE klasu

Mercedes je službeno predstavio svoj, uvjetno rečeno, novi model GLE klasu. Naime, GLE je ustvari kozmetički i tehnički osvježena te preimenovana izvedba ranije M klase, odnosno model čiji je naziv sada usklađen s novom mercedesovom nomenklaturom.

 

Kada je riječ o dizajnu GLE će zadržati prepoznatljive linije i karakteristike vanjskog izgleda, no primjetna je obnovljena maska te redizajnirana prednja svjetla (opcijska LED svjetla), poklopac motora i sl. Stražnji je kraj također pažljivo osvježen, a najuočljiviju novost čine nova LED svjetla i sportskije dizajnirani završeci ispušnih cijevi i stražnji branik. Priču zaokružuju knovi krovni nosači i nova ponuda naplataka.

AMG izvedba je nešto agresivnijeg stylinga, a razlikuje ga sportski prednji branik, nova maska motora, 20-colni lakometalni naplaci u posebnoj boji, stražnji difuzor, četiri završetka ispušnih cijevi i sl.

Interijer je u pravilu prenijet s ranije izvedbe, a novost čine novi više funkcijski upravljač te infotainment sustav sa 7-inčnim zaslonom. Također, kupcima će biti ponuđene nove presvlake, kao i razni ukrasi putničkog prostora.

Standardna ponuda motora će, ovisno o tržištu, uključivati:
• GLE 400 - bi-turbo 3.0 V6; 333 KS (245 kW); 480 Nm
• GLE 500 - bi-turbo 4.7 V8; 435 KS (320 kW); 700 Nm
• GLE 300d - 3.0 V6 turbodiesel; 258 KS (190 kW); 620 Nm
• GLE 250d - 2.1 turbodiesel; 204 KS (150 kW); 480 Nm.

Na vrhu ponude će se nalaziti AMG izvedbe koje će pokretati bi-turbo 5,5-litreni V8. U GLE 63 AMG izvedbi taj će pogonski stroj razvijati snagu od 410 kW, odnosno 557 KS te najveći okretni moment od 700 Nm što će biti dovoljno da ovaj SUV ubrza do 100 km/h za 4,3 sekunde.

U GLE 63 AMG S isti će motor razvijati snagu od 430 kW, odnosno 585 KS i najveći okretni moment od 760 Nm. Ova će izvedba do 100 km/h ubrzavati za 4,2 sekunde, a najveća brzina objema će biti ograničena na 250 km/h.

Kupci će još moći izabrati i plug-in hibridni GLE 500e 4Matic kojega pokreće kombinacija 3,0-litrenog BlueDirect V6 motora, 8,8 kWh litij-ionskih baterija te 7-stupanjskog 7G-Tronic Plus automatskog mjenjača s integriranim električnim motorom koji snagu i moment na podlogu prenosi preko sva četiri kotača.

Konkretnije, ovaj će model razvijati kombiniranu snagu od 442 KS, odnosno 325 kW te najveći okretni moment od 650 Nm. Tvornički podaci kažu kako će mu se prosječna potrošnja kretati oko 3,3 l/100 km, a električna mu autonomija, do brzine od 130 km/h, iznosi oko 30 km.

Službena premijera ovog automobila će biti održana 1. travnja na predstojećem auto salonu u New Yorku.

Više o automobilima potražite na AUTONET.HR

 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.

Povezane teme