Konceptni CSC u osnovi je coupe s četvero vrata koji u mnogome podsjeća na CLS model pri čemu je prednja maska temeljena na najnovijoj generaciji A klase s kojom dijeli i produženu verziju MFA modularne platforme, podvozje, interijer i pogon.
Jedan od najupečatljivijih detalja je izgled poklopca motora koji izgleda kao da izvire iz prednjeg vjetrobranskog stakla nastavljajući svoj put prema dijamantnoj rešetci hladnjaka, dizajnu predstavljenom s konceptnom A klasom.
Inovativni svjetlosni sklopovi CSC-a podsjećaju na pritajeni podmukli pogled divlje zvijeri koja čeka pravi trenutak za napad a zanimljiv detalj je da u 'standby' načinu rada svijetle crveno. Također upečatljiv je i način na koji su izvedeni indikatori za promjenu smjera koji se pale pojedinačno u uzlaznom slijedu i odvojenim elementima nalikuju na klavijaturu.
Upečatljivi bočni retrovizori kao i 21-inčni naplatci izrazito sportskog dizajna nalik na turbinu rezultat su kreativne slobode tipične za konceptualne studije. Da li će se isti naći na budućem proizvodnom modelu kompaktne limuzine, veliko je pitanje.
Veliki panoramski krov omogućava dotok velike količine svjetla i pogled u unutrašnjost vozila koja je također svojim modernim dizajnom, odabirom boja i fluidnim linijama očigledno orijentirana ka mlađoj publici. Avangardne linije ove coupeovske limuzine dodatno su naglašene načinom na koji se stražnji svjetlosni sklopovi svojom metalik sivo-crvenom kombinacijom boja protežu prema bokovima automobila.
Stražnjim branikom dominira ispušni sustav s dvije ispušne cijevi integrirane u branik koje ukazuju na sportski potencijal automobila te istovremeno tvore dojam dodatne širine cijelog stražnjeg kraja. Uski difuzor izveden je u istom dijamantnom uzorku kao i prednja rešetka.
Unutrašnjost CSC-a odlikuje harmoničan odnos isklesanih linija i mekanih, tečnih površina. Visoko-kvalitetnu izvedbu naglašava primjena karbona po cijeloj dužini instrumentne ploče. Iz iste izviruju rubovi dva okrugla mjerna instrumenta čija su kućišta također izrađena od karbona a kada se automobil upali, u istima se aktivira traka svjetla.
Središnji greben udomljuje sada već neizostavne otvore za zrak inspirirane propelerima aviona kao i veliki ekran u boji a unutar naslonjača za ruke koji izvire iz središnjeg grebena te se nastavlja prema samom kraju putničkog prostora između stražnja dva sjedala smjestila su se dodatna dva otvora klima uređaja koji šalje topli/hladni zrak na stražnja sjedala. Izduženi naslon za ruke istovremeno služi i kao dodatan pretinac za odlaganje manjih predmeta.
Četiri sjedala s ugrađenim naslonima za glavu već smo vidjeli na sportskoj verziji nove A klase. Baš kao i kod konceptne A klase, otvori za zrak dizajnirani poput mlaznog motora aviona imaju ugrađeno pozadinsko osvjetljenje koje mijenja boju ovisno o temperaturi, kada u automobil ulazi svjež, hladan zrak isti svijetle plavom bojom, a kada ispuštaju topli zrak svijetle crvenom bojom. Pri srednjoj temperaturi zraka otvori svijetle fluorescentno zelenkastom bojom u savršenoj harmoniji s kontrastnim prošivima na presvlakama i drugim površinama.
Sportske vozne karakteristike i dinamična osobnost koje dolaze u kombinaciji s izuzetno učinkovitom potrošnjom glavna su obilježja motora koji pogoni Concept Style Coupe. Snaga dolazi iz 2.0-litrene verzije nove generacije benzinskih turbo motora koja u ovoj konfiguraciji dostavlja ukupno 211 KS. Spomenuti agregat uparen je s također vrlo učinkovitim 4MATIC sustavom pogona na sva četiri kotača na koje se snaga prenosi preko 7G-DCT automatskog mjenjača s dvije spojke.
Nakon kratkog pojavljivanja na Avant/Garde Diaries događaju u Los Angelesu ovog mjeseca, Mercedes-Benz Concept Style Coupe službeno će biti predstavljen svijetu na Beijing Auto Showu koji se održava od 23. travnja do 2. svibnja.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.