Oznaka IAA je službeno kratica za Intelligent Aerodynamic Automobile, no istodobno se podudara s nazivom samog frankfurtskog auto salona - Internationale Automobil-Ausstellung. No, ime je u konačnici najmanje zanimljiv dio ovog automobila koji bi trebao predstavljati smjer buduće S i CLS klase, a ponajviše kada je riječ o vrhunskim aerodinamičnim svojstvima.
Točnije, ovaj model ima koeficijent otpora zraka od svega 0.19, a ta je niska brojka postignuta zahvaljujući elektro pomičnim prednjim i stražnjim panelima koji produžuju vozilo za dodatnih 390 mm otraga i 25 mm sprijeda. Radi se dakle o zanimljivom aktivnom aero sustavu koji se automatski aktivira pri brzinama iznad 80 km/h kada vozilo prelazi iz tzv. Design moda u Aerodynamic mod.
Konkretnije, osam stražnjih panela se izvlači iz automobila prema natrag, a prednja krilca se produžuju za 25 mm prema naprijed i 20 mm prema otraga kako bi se poboljšalo strujanje zraka oko prednjeg dijela automobila i lukova prednjih kotača. Uz ove osnovne tu je još nekoliko manjih automatskih izmjena vanjštine, a sve u cilju poboljšanja aerodinamičkih svojstava automobila.
Inače, Concept IAA je dugačak 5040 mm (u standardnoj izvedbi), širok 1995 te visok 1305 mm, a međuosovinski mu je razmak dugačak 2975 mm.
Unutrašnjost je inovativna, luksuzna i modernog dizajna te se u nju na četiri zasebna sjedala mogu smjestiti četiri putnika. Osnovni dio infotainment sustava čini središnje smještena kontrolna jedinica te čak tri velika zaslona u boji osjetljiva na dodir.
Na kraju svakako valja spomenuti i hibridni pogonski sklop kojeg čine benzinski i električni motor čija će kombinirana snaga iznositi 280 KS. To je dovoljno da ovaj model ubrza do elektronički ograničene najveće brzine od 250 km/h. Električna autonomija će mu se kretati oko 65 km.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.