Na priloženim fotografijama možete vidjeti dobar dio vanjštine ovog automobila, odnosno gotovo cijelu karoseriju, a dijelom i interijer, dok u nastavku ove vijesti možete pročitati najnovije informacije o sedmoj generaciji modela koji je do sada prodan u preko 13 milijuna primjeraka.
Koliko je za sada poznato, nova će se E klasa značajno ugledati na modele S i C klase, odnosno predstavljat će daljnju evoluciju trenutnih mercedesovih obiteljskih linija, bez velikih iznenađenja. Naime, kupcima se generalno govoreći trenutni mercedesov smjer poprilično sviđa pa stoga i nije potrebno previše dirati u tu uspješnu formulu.
Unutrašnjost će se ugledati na onu iz S klase, a tehnička osnova, odnosno podvozje bi trebalo imati više toga zajedničkog s C klasom. U svakom slučaju, nova će se E klasa temeljiti na MRA platformi što će omogućiti smanjivanje mase u odnosu na prethodnika za najmanje stotinjak kilograma. Također, ne treba strahovati za bogatu ponudu prostora unutar putničke kabine i prtljažnika s obzirom da će nova generacija biti nešto dulja i šira od sadašnjeg modela.
Nova bi E klasa svakako trebala biti jedan od tehnički najnaprednijih automobila koje je Mercedes-Benz do sada proizveo što će se ponajviše osjetiti na bogatoj infotainment i sigurnosnoj opremi. Tu prvenstveno mislimo na sustav autonomnog upravljanja koji će moći preuzeti upravljanje automobilom u određenim situacijama, sustav daljinskog parkiranja, sustave Active Brake Assist i Evasive Steering Assist koji će zajednički djelovati na automatskom izbjegavanju sudara, najnoviju generaciju Pre Safe sustava i sl.
Dakako, isto vrijedi i za motorizaciju čiju će osnovu vjerojatno činiti 4-cilindrični motori, a vjerojatna je i dostupnost plug-in hibridne verzije. Također, očekuje se i obitelj novih rednih 6-cilindričnih turbodieselskih motora čija bi točna konfiguracija, odnosno broj turbopunjača tek trebali postati poznati. Ipak, nije sve u ekologiji pa će tako vrh ponude ponovno činiti E 63 AMG kojega će pokretati novi 4.0 V8 bi-turbo čija bi se snage trebala kretati oko 600 KS.
Pored limuzine, kupci svakako mogu očekivati i karavan, koji će stići do sredine iduće godine, a tijekom 2017. na tržištima će se pojaviti coupé i kabriolet. Izvori navode i kako Mercedes priprema tzv. allroad verziju temeljenu na karavanu koja bi također trebala stići 2017. te koja će imati povišenu podnicu, dodatnu zaštitu podvozja i pogon na sva četiri kotača.
Na pojedinim bi tržištima navodno trebala biti dostupna i izvedba s produljenim međuosovinskim razmakom, no za sada nema službenih potvrda tih navoda. Također, postoji mogućnost kako će se ova izvedba prodavati pod novoosnovanom pod-markom Mercedes-Maybach.
Knjiga narudžbi će se otvoriti nedugo nakon detroitske premijere, a prve isporuke nove generacije Mercedes-Benz E klase su na pojedinim tržištima zakazane već za sljedeće proljeće.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.