Grandtour je osjetno veći automobil u odnosu na klasičnog Meganea. Zahvaljujući 6 centimetara većem međuosovinskom razmaku prostor na stražnjoj klupi je nešto izdašniji, a ukupna dužina je narasla na 456 centimetara što već koketira s modelima viših klasa. A od povećanog međuosovinskog razmaka i dužine profitirao je dizajn. Da je koji slučajem kraći, Megane Grandtouru karavanski stražnji dio zasigurno ne bi ovako dobro pristajao. Bez pretjerivanja, ovo je jedan od najatraktivnijih kompaktnih karavana na tržištu. No time nije izgubio svoje praktične strane, kakve očekuje svaki kupac karavana.
Prtljažnik se tako razmeće s 524 litre korisnog obujma, koji je preklapanjem sjedala moguće povećati do gotovo 1. This browser does not support the video element.
Za pogon testnog automobila zadužen je vrlo dobro poznati 1.9 litarski turbodizel. 130 konjskih snaga i maksimalan okretni moment od 300 Nm garancija su velike razine živahnosti ovog kompaktnog karavana. Sprint do 100 traje manje od 10 sekundi, maksimalna brzina je veća od 200 na sat, a potrošnja se drži ispod sedam litara. Ovo su odlične vrijednosti za svakog vozača koji želi brz automobil, no ipak ne teži potpunim ekstremima. Šteta što se u skladu s tim pomalo sportskim osobinama ne ponaša i ovjes.
On je tradicionalno francuski premekan, što s jedne strane jamči udobnost no, s druge, i pojačano ljuljanje. Nakon ovog minusa slijedi i završni plus. Cijena od 173 tisuće kuna se svakako može ubrojiti u kategoriju pluseva jer za ovako dobro motoriziran i opremljen automobil to je fer ponuda.
Emisiju Automotiv gledajte nedjeljom, u jutarnjem terminu programa Nove TV.