McLaren Automotive ove se godine vraća u Ženevu u velikom stilu. Naime, britanski brend luskuznih superautomobila na najuglednijem auto salonu godine predstaviti će svoj novi superautomobil koji izgleda odlično!
McLaren 650S pridružiti će se modelskoj ponudi brenda kao dodatak 12C modelu i potpuno rasprodanom McLaren P1 modelu. Novi model temelji se na iskustvima inženjera stečenim na radu na prethodnim modelima kao i 50-godišnjem iskustvu u profesionalnom automobilističkom sportu najviše razine.
Pitanje je kako će na novi model reagirati budući vlasnici već rasprodanog P1 modela obzirom da je britanski brend odlučio temeljiti dizajn novog modela upravo na ovom hibridnom superautomobilu što je očigledno prvim pogledom na prednji kraj vozila uključujući i LED svjetlosne sklopove ali i prednji spliter koji je ipak nešto dublje usađen u prednji branik.
McLaren 650S biti će dostupna u Coupe i Spider inačici pri čemu će potonja imati sklopivi tvrdi krov a koju god inačicu odabrali, novi model garantirano će pomaknuti granice performansi i kvalitete u klasi visoko-performansnih superautomobila.
Oznaka modela odnosi se na maksimalnu izlaznu snagu od 650 KS koliko dostavlja jedinstveni McLaren M838T 3.8-litreni twin turbo V8 motor koji s ponosom nosi oznaku 'Made in Britain.' Pri tome slovo 'S' znači Sport čime je luskuzni brend htio dodatno naglasiti koliko je energije uloženo u razvoj optimalnih upravljačkih karakteristika, rada mjenjača, vozljivosti i osjećaja angažiranosti u vožnji. Spomenuti V8 uparen je s bržim i boljim 7-stupanjskim mjenjačem s dvije spojke koji snagu šalje na stražnje kotače.
Konkretne brojke što se tiče performansi vozila saznati ćemo bliže datumu javnog debija a za očekivati je da će novi 650S performansama nadmašiti već ionako brutalan 12C model koji će i dalje biti u prodaji.
Serijski McLaren MP4-12C prelazi 400 metara za 10.55 sekundi
McLaren kaže da su stilskim promjenama uspjeli postići 24 posto veću potisnu silu pri brzini od 241 km/h u odnosu na 12C model dok je koeficijent otpora zraka ostao isti.
U unutrašnjosti se nije mnogo toga promijenilo. Jedina razlika u odnosu na 12C model su površine poput komandne ploče i sjedala koje odsad dolaze standardno prekrivene Alcantarom te je dodan DAB digitalni radio.
Na popisu dodatne opreme naći će se trkaća sjedala u stilu P1 modela s karbonskom poleđinom, električni sustav podešavanja upravljačkog stupa, kamera za vožnju unatrag tj. parkiranje i prošireni paket dodataka od karbonskih vlakana.
Početna cijena za Coupe iznositi će 195.000 funti dok će Spider sa sklopivim krovom koštati 215.000 funti. Cijene za druga tržišta tek trebaju biti objavljene.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.