McLaren u toplesu – savršenstvo za ljetne dane

Toples zvijeri kao što su Alfa Romeo 8C Spider, Porsche 911 Turbo Cabrio ili Ferrari 458 Italia Spider upravo su dobili ozbiljnog konkurenta. Nakon mjeseci iščekivanja McLaren je napokon službeno predstavio svoj MP4-12C Spider.

McLaren Automotive upravo je službeno najavio lansiranje drugog modela u MP4-12C obitelji a radi se o prekrasnom novom 12C Spider kabrioletu. S 616 KS na raspolaganju iz lakog ali vrlo potentnog V8 twin-turbo motora, te jedinstvenim RHT sustavom sklapanja krova kojime se može upravljati i u pokretu pri brzinama do 30 km/h, te karbonskom 'MonoCell' šasijom identičnom onoj na coupe verziji, novi MP4-12C Spider iskonski je luksuzni sportski kabriolet koji budućim vlasnicima nudi jedinstvenu kombinaciju spektakularnih performansi i izuzetno visoke praktičnosti upotrebe.

Antony Sheriff, upravni direktor McLaren Automotive-a rekao je: ''Zaista sam uzbuđen što mogu najaviti da je od danas u svim McLaren zastupništvima diljem svijeta moguće naručiti naš novi 12C Spider model. Lansiranje našeg drugog modela uzbudljiv je korak naprijed u rastu naše tvrtke.''

''Dok je 12C model tehnološki pravi trkaći automobil, 12C Spider dodaje još jednu novu dimenziju. Budući vlasnici 12C Spidera obožavati će što imaju mogućnost spustiti krov i uživati u predivnom zvuku V8 twin-turbo motora u punom gasu,'' kažu iz McLarena.

12C Spider nudi impresivnih 616 KS iz svog 3.8-litrenog V8 twin-turbo motora a sva ta snaga prenosi se na stražnje pogonske kotače preko 7-stupanjskog SSG mjenjača s dvije spojke koji pruža munjevito brze i glatke prijenose preko poluga na upravljaču. Ovu ljepoticu od motora, ultra-laku M838T jedinicu, u svom punom sjaju može se vidjeti preko staklenog pokrova.

Za optimalnu voznu dinamiku brinu Brake Steer, ProActive Chassis Control i jednistven McLaren AirBrake koji zajedno nude izuzetno veliku udobnost u svim voznim uvjetima dok istovremeno dostavljaju trkaće performanse i upravljivost.

McLaren je začetnik primjene karbona u automobilskoj industriji. 1981. godine McLaren je predstavio karbonsku monocoque šasiju u Formuli 1 s lansiranjem MP4/1 trkaćeg automobila a 1992. godine legendarni McLaren F1 bolid uveo je naprednu kompozitnu tehnologiju u svijet cestovnih automobila. Stoga je bilo posve prirodno da će inženjeri iz McLaren Automotive-a primijeniti svoju stručnost u radu s karbonom na razvoj inovativne šasije 12C modela koja je izrađena u jednom dijelu. Naime, 12C je izvorno bio zamišljen kao kabriolet, te njegova 'MonoCell' šasija od tek 75 kg nije zahtijevala nikakva dodatna ojačanja prilikom izrade 12C Spider modela. Konačni rezultat je sportski automobil gotovo identičan svom coupe rođaku što se tiče performansi koji na vazi pokazuje tek 40 kg više zbog dodatka električnog sustava za upravljanje pomičnim tvrdim krovom.

RHT sustav (Retractable Hard Top) u 12C Spideru upravlja se preko prekidača u donjem dijelu središnjeg grebena u unutrašnjosti vozila a za podizanje ili spuštanje krova potrebno je manje od 17 sekundi.

Iza vozača i suvozača nalazi se stražnje vjetrobransko staklo koje se također može elektronički spustiti ili podići. Kada je krov spušten isto služi kao zaštita od vjetra za vozača i suvozača. Dok je krov podignut pak stražnje staklo može se spustiti kako bi osobe u automobilu mogle još više uživati u nevjerojatnom zvučnom ugođaju V8 twin-turbo motora.

S podignutim krovom područje iza vozača i suvozača može se koristiti i kao dodatan prostor za odlaganje prtljage koje pruža 52 litre korisnog prostora. Naravno, McLaren se pobrinuo i za posebnu dizajniranu prtljagu koja svojim specifičnim dimenzijama odgovara ovom prostoru a ista se dobiva serijski sa svakim 12C Spiderom.

12C Spider također ima i pasivni sustav zaštite u slučaju prevrtanja za maksimalnu sigurnost putnika. Svaki luk svojom je čeličnom strukturom dizajniran da apsorbira energiju prilikom udarca i zaštiti vozača i suvozača.

Novi supersportski kabriolet službeno je predstavljen u Volcano Red crvenoj boji ali to je tek jedna od 17 boja karoserije u ponudi sa svim 12C i 12C Spider modelima. Obje karoserijske forme biti će dostupne i u opcionalnoj Volcano Yellow žutoj boji koja spada u 'Elite' ponudu boja izuzetno visoke kakvoće.

U unutrašnjosti nalazimo ekskluzivan novi izgled razvijen za modelsku godinu 2013. godinu za 12C i novi 12C Spider. Istu karakterizira visoko-kvalitetna perforirana koža i Alcantara dok je u ponudi mnoštvo kombinacija za svaki ukus.

Uz 12C Spider predstavljen je i novi dizajn naplataka te 'Diamond Cut' obrade za postojeće lake i ultra-lake kovane alu-naplatke koji se mogu odabrati za 12C Spider. Standardna Silver ili Stealth obrada ponuđena je za sve tipove naplataka.

Vehicle Lift funkcija biti će dostupna na popisu opcionalne opreme na modelima za 2013. godinu a spomenuti sustav omogućava 12C Spideru da poveća visinu vozila od tla sprijeda i straga za lakše tj. bezbolnije svladavanje ležećih policajaca i sličnih prepreka na cesti. Ova tehnologija omogućava da se vozilo podigne za 40mm sprijeda i 25mm straga te na tom razmaku može ostati pri brzinama do 60 km/h.

Potencijalni kupci kao i ljubitelji sportskih automobila mogu pogledati novi 12C Spider na on-line konfiguratoru i barem u mašti zamisliti kako bi izgledao njihov vlastiti 12C Spider te se poigrati s ponudom zanimljivih opcija koje se mogu kombinirati u doslovce milijun kombinacija. Ako vas zanima tako nešto, posjetite: www.configure.mclaren.com

McLaren 12C Spider već je danas moguće naručiti u jednom od 38 službenih McLaren zastupništava u 22 zemlje diljem svijeta a prvi primjerci svojim će vlasnicima biti dostavljeni u studenom ove godine. Novi 12C Spider u Velikoj Britaniji koštati će 195.500 funti (242.900 eura).

Definitivno najbolji spoj performansi i tehnologija sa vjetrom u kosi!!!  Uživajte u foto galeriji.
 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.