Novo doba

Mazda po ukusu Europljana

Slika nije dostupna
S Mazdom 6 je počelo novo doba za ovog japanskog proizvođača. Troznamenkaste oznake su umirovljene, a Mazda se potpuno okrenula europskom tržištu, odnosno ukusu europskih kupaca.

Druga je generacija stigla krajem 2007., a naslijedila je tehničke gene prethodnice, s dizajnom koja sada više nije bio slučajan. Karoserija puna oblina je limuzinski elegantna, a određenu dozu agresivnosti osiguravaju joj nakošeni svjetlosni sklopovi i naglašeni blatobrani. Unutrašnjost nije tako inventivna. Teško joj je naći bitne nedostatke, ali isto tako nema ni detalja zbog kojih bi se izdigla iz prosječnosti. Solidno odrađen posao, i ništa više. Ovogodišnja novost u ponudi Mazde 6 je dorađeni dizel motor. Zahvaljujući dužem hodu klipova, narastao je za 200 kubičnih centimetara, na 2.2 litre.

Potrošnja ispod osam litara

Na testu smo imali njegovu najslabiju verziju, čijih nas je125 konja u potpunosti iznenadilo. Dakle, odgovor na pitanje iz najave, da dovoljno je. Zapravo, još uvijek se pitamo je li netko zamijenio upravljačke jedinice pa nam je na test došla snažnija verzija. Ako je to doista 125 konja, onda su to najzdraviji dizelski konji koje smo isprobali u posljednje vrijeme.I, uz to, nisu žedni. Možete biti stvarno brzi i zadržati potrošnju ispod 8 litara, što je za automobil te veličine više nego dobro. Ovjes dopušta oštriju vožnju, ali baš zbog toga, na području komfora, šestica ima male nedostatke. Za jednu limuzinu je, naime, jednostavno pretvrda. Kada zbrojima sve vrline i mane, i to podijelimo sa svotom koju morate izdvojiti za ovakav primjerak, testna šestica zaslužuje vrlo dobre ocjene. Uzorne karakteristike, pouzdanost i cijena od nepunih 185.000 kuna, po nama - dovoljno za uspjeh.

Emisiju Automotiv gledajte nedjeljom, u jutarnjem programu Nove TV.

Povezane teme