Konkretnije, radit će se o tri benzinska SkyActiv-G benzinska pogonska stroja koja će razvijati snagu od 55 kW, odnosno 75 KS i najveći okretni moment od 135 Nm (4,7 l/100 km); 66 kW, odnosno 90 KS i 148 Nm (4,5 l/100 km) te 85 kW, odnosno 115 KS i 148 Nm (4,9 l/100 km). Potonji će biti opremljen mazdinim i-Eloop sustavom regenerativnog kočenja koji može povećati ekonomičnost za oko 5%.
Ponudu će zaokružiti 1.5 SkyActiv-D turbodieselski motor snage 77 kw, odnosno 105 KS i najvećeg okretnog momenta od 220 Nm. Riječ je o najekonomičnijem motoru u ponudi ovog modela koji će ostvarivati prosječnu potrošnju od 3,4 l/100 km te emisiju ugljičnog dioksida od 89 g/km.
Dvije slabije benzinske izvedbe će standardno biti uparene s 5-stupanjskim ručnim mjenjačem, dok će snažniji benzinac i dieselski motor standardno dolaziti sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Modela 1.5 SkyActiv-G snage 90 KS će biti moguće opcijski opremiti sa 6-stupanjskim automatskim mjenjačem (4,8 l/100 km).
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.