Upravo je to ponukalo inženjere u Maseratiju da razviju još ekstremniju verziju svog očaravajućeg GT-a – najbrži, najlakši i najsnažniji model u ponudi ovog talijanskog proizvođača automobila.
Inspiriran modelima poput Trofeo Gran Turismo MC i vodećim modelima klase GT4 motorsport, novi dvosjed, Maserati Gran Turismo MC Stradale, biti će premijerno prikazan sljedeći tjedan na Auto Showu u Parizu.
Novi MC Stradale izravan je rezultat lekcija koje je Maserati naučio kroz svoja tri trkaća programa i želje kupaca da dobiju cestovni automobil koji je jednako spreman za utrkivanje na stazi.
Najnoviji Maseratijev model proizvodi više aerodinamičnog down forcea od standardnog GT-a bez pratećeg aerodinamičnog otpora. MC Stradale također proizvodi i više snage, točnije 450 KS, dok je prosječna potrošnja ostala ista.
Poboljšana je i upravljivost, a maksimalna brzina penje se preko 300 kilometara na sat.
Automobil je također izgubio na težini tako što su uklonjena stražnja sjedala te korištenjem vrlo laganih materijala u unutrašnjosti.
Vanjski izgled je isto promijenjen čime je novi MC Stradale dobio puno agresivniji izgled od ostalih cestovnih modela Maserati obitelji.
Tu su revidirani branici i pragovi, agresivna prednja maska s većim usisom, stražnji difuzor s dva kromirana auspuha (kompletno novi ispušni sustav), vertikalni odvodi za zrak (vjerovatno za hlađenje prednjih kočnica) te stilističke izmjene koje su dizajnirane na način da smanje otpor zraka i povećaju down force u zavojima.
MC Stradale također je dobio i nove lagane aluminijske kotače. Novi Maserati Gran Turismo MC Stradale na europsko tržište stiže početkom 2011. godine.
Mi smo mišljenja da je vrijeme da Maserati počne malo jače tunirati svoje motore jer je konkurencija već daleko na brojevima oko 550-600 KS. Što se tiče težine tu je stvar još gora kad se zna da Maserati GranTurismo S teži 1.780 Kg.
Ako malo pogledamo u prošlost možemo vidjeti da su Maserati automobili bili dosta vozački brutalni i tehnički sportski izvedeni (bi-turbo V8 motori malog obujma, špere, 1. brzina dolje, mala težina vozila itd…).
Bilo je tu i puno puno kvarova, ali ipak se to sve zaboravi kad se Maserati spomene. U to doba ti su automobili bili jako brzi na običnoj cesti i nekako drugačiji od drugih (čitaj: s dušom)
Maserati Shamal (1989-1996): front engine 3.2 litre twin-turbocharged V8, 1.470 Kg, snaga 325 KS, 5,3 sec do 100 km/h, max brzina 270 km/h, mjenjač 6 brzina manual.
Maserati Ghibli II (1992-1997): front engine 2.0 litre twin-turbo V6 (2.8 litre V6 za tržišta van europe), 1.365 Kg, snaga 306 KS, 5,6 sec do 100 km/h, max brzina 250 km/h, mjenjač 6 brzina manual
Zaključak: ova zadnja izvedba Maseratija izgleda super, sigurno ide dobro… i to je neupitno! Kada bi se još malo zaigrali oko motora i težine kao u dobra stara vremena, to bi onda bilo mrak!