Ovo je doista ekskluzivno limitirano izdanje obzirom da će se proizvesti svega 12 automobila a Gran Turismo S Limited Edition osim svoje specifične mat boje karoserije biti će jedinstven i prepoznatljiv po mnoštvu unikatnih detalja i sadržaja.
Vanjski izgled automobila karakterizira prije svega ekskluzivna mat Sebring Blue boja karoserije koja istovremeno ističe elegantne linije ovog luksuznog coupea i naglašava njegov agresivan sportski karakter. Tome u prilog dodatno idu i elementi od karbona poput prednjih spojlera, aerodinamički oblikovanih bočnih retrovizora, ručki na vratima i stražnjeg spojlera, sve u crnoj boji.
Kočiona kliješta smještena s unutrašnje strane 20-inčnih naplataka izrađena su od ručno brušenog aluminija, pragovi su također obojani u mat crnu boju kao i prednji svjetlosni sklopovi koji doprinose još agresivnijem izgledu.
Ova limitirana verzija koristi jaču i štedljiviju verziju Maseratijevog kompletno aluminijskog 4.7-litrenog V8 motora uparenog sa ZF 6-stupanjskim automatskim mjenjačem. Ovaj atmosferski motor proizvodi 450 KS pri 7000 okretaja u minuti i 510 Nm okretnog momenta pri 4750 okretaja u minuti. Maksimalna brzina iznosi 285 km/h a ubrzanje do 100 km/h 4.9 sekunde.
Unutrašnjost odlikuje harmonična kombinacija sportskih elemenata i elegantnih ukrasnih detalja kakve nalazimo i na MC Stradale verziji. I u ovom slučaju, karbon je obilato primijenjen na instrumentnoj ploči i središnjem grebenu. Maserati je u kokpit ovog limitiranog izdanja ugradio pločicu s natpisom Centocinquantenario ("150-a godišnjica") u spomen ujedinjenja Italije u podnožje središnje konzole. Spomenuta pločica također sadrži službeni logo tvrtke te redni broj primjerka koji dodatno potvrđuje ekskluzivnost automobila.
GranTurismo S Limited Edition u Bologni nije bio usamljen. Društvo mu je pravila cijela modelska ponuda Maseratija. Na izložbenom dijelu posvećenom sportskim modelima pored automobila kojime Maserati obilježava 150-u godišnjicu ujedinjenja Italije, našao se tako i GranCabrio Sport, Gran Turismo, MC Stradale i Gran Turismo MC Trofeo u punim trkaćim bojama. Gran Turismo S Automatic i Quattroporte Sport GTS svoje su mjesto našli u predjelu koji je Maserati rezervirao za ultimativne primjere elegancije i luksuza.
Što se posla tiče, ova godina bila je izuzetno dobra godina za Maserati. U trećem tromjesečju ove godine, Maserati je zabilježio promet od 142 milijuna eura što je 6-postotno povećanje u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Dostavljeno je 1.459 automobila, 6,7 posto više u odnosu na broj dostavljenih vozila u istom razdoblju 2010. godine. Tijekom prvih devet mjeseci ove godine, Maserati je ostvario promet od 445 milijuna eura što je 2,3 posto više u odnosu na isto razdoblje 2010. godine. Prodano je 4.672 automobila (9,4 posto više u odnosu na prethodnu godinu). Američko i kinesko tržište najviše su zaslužni za ovo povećanje, u SAD-u prodaja je porasla za 20 posto dok je u Kini porasla za čak 129 posto. Kada su šefovi u Maseratiju podvukli crtu, došli su do podatka da im je gore spomenuto povećanje prodaje donijelo profit od 26 milijuna eura (5,8 posto prometa) što je dramatično poboljšanje u odnosu na isto razdoblje prošle godine, kada je ukupna zarada iznosila 16 milijuna eura.
Dakle, čini se da je kriza za Maserati tek strana riječ u rječniku i da se tradicija, kvaliteta i brutalnost itekako cijeni.
U nastavku pogledajte Maserati GranTurismo S Official video klip.